3 هزار قرآن‌آموز نونهال تحت پوشش مؤسسه مکتب القرآن الکریم
کد خبر: 3865841
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۸

3 هزار قرآن‌آموز نونهال تحت پوشش مؤسسه مکتب القرآن الکریم

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه مکتب‌ القرآن الکریم اصفهان، تمرکز خود را بر روی آموزش نونهالان سه تا شش سال قرار داده است.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه مکتب‌القرآن الکریم از سال ۱۳۸۴ با کسب مجوز از سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خود را در راستای ارتقا فرهنگ قرآنی در جامعه آغاز کرد و تاکنون موفق به تأسیس بیش از 10 واحد و چندین شعبه در شهرستان‌های استان اصفهان شده است.

نادر سلطانی، مدیر مؤسسه مکتب‌القرآن الکریم اصفهان گفت: مؤسسه مکتب القرآن الکریم، بیشترین توجه خود را بر روی تربیت نونهالان 3 تا 6 سال قرار داده است. محتواهای آموزشی مؤسسه به شیوه‌ قصه‌گویی است به طوری که کودک با این روش، مهارت روخوانی قرآن را پیدا می‌کند و مؤسسه در حال حاضر سه هزار کودک را تحت پوشش قرار داده است.

یکی دیگر از برنامه‌های آموزشی این مؤسسه، برگزاری دوره‌های تربیت مربی پیش‌دبستانی ویژه بانوان است که شرکت‌کنندگان پس از گذراندن 140 ساعت آموزشی در مناطق محروم مشغول می‌شوند.

همچنین به منظور ارتباط مؤسسه با مدارس و تشویق دانش‌آموزان برای جذب در کلاس‌های آموزشی، همه کلاس‌های این مؤسسه در مدارس استان برپا می‌شود.

مؤسسه مکتب القرآن‌الکریم به منظور تربیت نیروهای قرآنی، تاکنون دوره‌های آموزشی برگزار کرده است، همچنین برپایی مجدد دوره‌های تربیت مربی پیش دبستانی را در دستور کار خود قرار داده است.

یادآور می‌شود، این مرکز در زیر‌بنایی با مساحت ۳۰۰ مترمربع به نشانی اصفهان، خیابان امام خمینی(ره)، کوچه ۸۸(لاله)، کوچه صاحب‌الزمان(عج) واقع شده است.

انتهای پیام
captcha