حمایت از خانواده‌های شهدا وظیفه تمامی مسئولان است/ اقتدار کنونی کشور ثمره خون شهداست
کد خبر: 3864226
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰

حمایت از خانواده‌های شهدا وظیفه تمامی مسئولان است/ اقتدار کنونی کشور ثمره خون شهداست

گروه اجتماعی- استاندار اردبیل حمایت از خانواده‌های شهدا را وظیفه تمامی مسئولان برشمرد و گفت: خانواده‌های شهدا دین بزرگی به گردن ما دارند و باید تلاش کنیم تا در راستای حل مشکلات آنها و تامین مطالبات این قشر تلاش همه‌جانبه‌ای انجام دهیم.

حمایت از خانواده‌های شهدا وظیفه تمامی مسئولان است/اقتدار کنونی کشور ثمره خون شهداستبه گزارش ایکنا از اردبیل، اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل، ظهر امروز، 24 آذرماه در دیدار با سیدرضا حجتی، فرزند شهید سیدهاشم حجتی که در بستر بیماری است، اظهار کرد: ما باید قدردان ایثارگری‌ها و از جان گذشتگی‌های شهدا و ایثارگران و خانواده‌های آنها باشیم.

وی با اشاره به دلاورمردی و ایثارگری شهدا در هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: شهدا، جانبازان و ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس در هر شرایطی که بودند در جبهه و جنگ حضور یافته و اجازه تجاوز دشمنان به خاک ایران اسلامی را ندادند.

استاندار اردبیل امنیت و اقتدار ایران اسلامی را در سایه خون شهدا و ایثارگران دانست و افزود: امنیت و اقتدار کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مدیون ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های شهدا ایثارگران، جانبازان و رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس هستیم.

بهنام‌جو ضمن دلجویی از فرزند شهید گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا افتخاری بزرگ برای مسئولان بوده که باید تلاش کنیم تا با تداوم این دیدارها زمینه برای ایجاد دلگرمی در این خانواده‌ها را فراهم آوریم.

وی خانواده‌های شهدا را ولی‌نعمتان جامعه دانست و تصریح کرد: در سایه بردباری و صبر خانواده‌های شهدا و به ویژه فرزندان شهدا که افتخار این کشور به شمار می‌روند، هم اکنون شاهد اقتدار و آرامش در کشور هستیم.

استاندار اردبیل حمایت از خانواده‌های شهدا را وظیفه تمامی مسئولان عنوان کرد و افزود: خانواده‌های شهدا دین بزرگی به گردن ما دارند و باید تلاش کنیم تا در راستای حل مشکلات آنها و تامین مطالبات این قشر تلاش همه‌جانبه‌ای انجام دهیم.

انتهای پیام
captcha