ورود متسابقان جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان به شیراز/ اعلام برنامه‌های جانبی
کد خبر: 3861052
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳

ورود متسابقان جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان به شیراز/ اعلام برنامه‌های جانبی

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ متسابقان و میهمانان سی و چهارمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان كشور از صبح امروز وارد شیراز شدند.

علی عزتی، رئیس كانون‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به برگزاری سی و چهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان كشور در شیراز گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره و همچنین مسابقات بخش آوایی طی روزهای 12 تا 14 آذرماه در شیراز برگزار می‌شود.
وی با بیان اینكه دانشگاه آزاد اسلامی فارس امسال میزبان این جشنواره هستند، افزود: از صبح امروز، 11 آذرماه میهمانان و متسابقان این جشنواره به‌صورت گروهی و تكی وارد شده‌اند كه تا پایان امروز نیز این حضورها ادامه دارد.
عزتی با یادآوری اینكه محل اسكان میهمانان جشنواره هتل پارس شیراز انتخاب شده است، گفت: میهمانان این دوره از جشنواره قریب 450 نفر هستند كه به شیراز می‌آیند و از این تعداد 350 نفر متسابقان بخش آوایی و مابقی منتخبان رشته‌های معارفی، هنری، پژوهشی و ادبی جشنواره هستند.
رئیس كانون‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی با تصریح اینكه تعداد خانم‌ها و آقایان در این جشنواره دقیقاً برابر یكدیگر است، گفت: برگزیدگان رشته‌های معارفی، هنری، پژوهشی و ادبی جشنواره بناست كه در مراسم افتتاحیه جشنواره تجلیل شوند.
وی زمان برگزاری مراسم افتتاحیه را ساعت 9 صبح فردا، 12 آذرمان و مكان آن را مجتمع پیامبر اعظم(ص) پردیس دانشگاه آزاد اسلامی شیراز اعلام كرد و گفت: برای میهمانان جشنواره یكسری برنامه‌های جانبی نیز تعریف شده است.
عزتی اظهار كرد: زیارت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، بازدید از آرامگاه حافظ و سعدی و غیره طی امروز و دو روز آینده از جمله برنامه‌های جانبی در نظر گرفته شده برای میهمانان جشنواره است كه البته این بازدیدها و زیارت‌ها به‌صورت گروه به گروه انجام می‌شود.
رئیس كانون‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه با بیان اینكه مسابقات بخش آوایی در 4 سالن مجزا در شیراز برگزار می‌شوند، گفت: مسابقات رشته‌های حفظ آقایان در سالن 22 بهمن دانشگاه علوم پزشكی شیراز، رشته‌های قرائت و دعاخوانی آقایان در سالن‌های سینا و صدرا و مسابقات بخش بانوان كلاً در هتل پارس برگزار می‌شود و نمازهای جماعت و محفل انس با قرآن نیز در مسجد فاطمةالزهرا(س) جنب هتل پارس برپا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha