خانواده‌های شهدا به عنوان الگو برای مردم معرفی شوند
کد خبر: 3860491
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷

خانواده‌های شهدا به عنوان الگو برای مردم معرفی شوند

گروه اجتماعی- استاندار اردبیل گفت: خانواده‌های شهدا که توانستند در مسیر انقلاب همچنان پا برجا و انقلابی بمانند باید به عنوان الگو برای آحاد جامعه معرفی شوند تا مردم بدانند که آن‌ها بر اساس چه معیار‌هایی به این مرحله از رشد معنوی رسیده‌اند.

خانواده‌های شهدا به عنوان الگو برای مردم معرفی شوندبه گزارش ایکنا از اردبیل، اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل، صبح امروز، نهم آذرماه در دیدار با خانواده شهید حاتم فرزانه و جانباز قطع نخاعی، علی رحیم‌زاده نیاری، اظهار کرد: شهدا و جانبازان، ولی‌نعمتان ما هستند و خانواده‌هایشان باید تکریم شوند.

وی افزود: خانواده‌های شهدا که توانستند در مسیر انقلاب همچنان پا برجا و انقلابی بمانند باید به عنوان الگو برای آحاد جامعه معرفی شوند تا مردم بدانند که آن‌ها بر اساس چه معیار‌هایی به این مرحله از رشد معنوی رسیده‌اند.

استاندار اردبیل شهدا و جانبازان را بهترین الگو برای مسئولان و مردم معرفی کرد و گفت: مدیران و مسئولان با الگو قرار دادن شهدا و جانبازان باید با سختکوشی و تلاش شبانه‌روزی حافظ خون شهدا و رهرو راه آن‌ها باشند.

بهنام‌جو تصریح شد: خوشبختانه در این دیدار هم کاملا مشخص شد کسانی که برای انقلاب و حفظ نظام زحمت کشیدند، همچنان استوار هستند.

وی بیان کرد: با وجود همه مشکلاتی که در جامعه وجود دارد خانواده‌های شهدا و جانبازان همچنان سربلند جلو می‌روند و با وجود مشکلات جسمانی برای جانبازان مجموعه زندگی اجتماعی خود را مدیریت می‌کنند.

استاندار اردبیل با اشاره به وجود برخی مشکلات بیمارستانی برای جانبازان و خانواده‌هایشان خواستار مشارکت بخش خصوصی برای توسعه درمانی در استان شد.

انتهای پیام
captcha