توجه مؤسسات قرآنی به سلیقه مخاطبان به‌منظور جذب قرآن‌آموزان
کد خبر: 3860432
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲
مهدوی‌امین تأکید کرد:

توجه مؤسسات قرآنی به سلیقه مخاطبان به‌منظور جذب قرآن‌آموزان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به این‌که مدیران مؤسسات قرآنی باید میان مردم حضور پیدا کنند، گفت: مؤسسات قرآنی در زمینه جذب قرآن‌آموزان سلیقه مخاطب‌ها را نیز درنظر بگیرند.

مؤسسات قرآنی سلیقه مخاطبان خود را مدنظر قرار دهندحجت‌الاسلام سعید مهدوی‌امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در حاشیه دیدار با هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت لرستان در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: مجموعه‌های قرآنی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی در سطح استان با یکدیگر تعامل و همکاری خوبی دارند که امیدواریم دیگر نهادها نیز به ما بپیوندند.

وی با بیان این‌‌که در طول سالیان گذشته تاکنون همه طرح‌های قرآنی ما به‌صورت مشترک برگزار شده است، افزود: ما باید بُعد نظارتی و هدایتی داشته باشیم و طرح‌های قرآنی را اتحادیه برگزار کند، تا قبل از این طرح‌های قرآنی به‌صورت مشترک و با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شده و از این پس نیز به‌صورت مشترک اجرا خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان اضافه کرد: ما در سطح استان لرستان و در ادارات خود فضاهایی داریم که می‌توانیم آن‌ها را در اختیار مؤسسات قرار دهیم.

مهدوی‎امین با اشاره به این‌که مدیران مؤسسات باید میان مردم حضور پیدا کنند، اظهار کرد: در زمینه جذب قرآن‌آموزان، سلیقه مخاطب‌ها را نیز درنظر بگیریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، مردمی بودن را خصوصیت بارز مؤسسات قرآنی دانست و با اشاره به این‌که باید در ذهن مدیران مؤسسات جا بیافتد که یک جریان مردمی هستند، گفت: به‌خاطر استفاده از ظرفیت مردم به‌سمت مؤسسات مردمی، هیئت‌های مذهبی و کانون‌های فرهنگی رفته‌ایم و دستگاه‌های اجرایی در این جهت باید سیاست‌گذار و تسهیل‌گر باشند.

وی با بیان این‌که مؤسسات قرآنی بخش خصوصی هستند که ما در حمایت از آن‌ها می‌توانیم برنامه‌ها و طرح‌ها را برای اجرا به آن‌ها بسپاریم، گفت: می‎طلبد که در این زمینه، دستگاه‌های فرهنگی و قرآنی از ظرفیت مؤسسات قرآنی استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha