900 برنامه گرامیداشت هفته بسیج در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3857525
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰

900 برنامه گرامیداشت هفته بسیج در اردبیل برگزار می‌شود

گروه اجتماعی- فرمانده بسیج ناحیه اردبیل گفت:‌ به منظور گرامیداشت هفته بسیج بیش از ۹۰۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و عقیدتی در شهرستان اردبیل اجرا می‌شود.

900 برنامه گرامیداشت هفته بسیج در اردبیل برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، حسن دهقانی‌نیا، فرمانده بسیج ناحیه اردبیل، ظهر امروز، 25 آبان‌ماه در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل، اظهار کرد: به منظور گرامیداشت هفته بسیج بیش از ۹۰۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و عقیدتی در شهرستان اردبیل اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: این طرح‌ها در بیش از ۲۲ عنوان برنامه کاربردی در نقاط مختلف شهرستان اردبیل و نواحی و پایگاه‌های مختلف بسیج و محلات برگزار خواهد شد.

فرمانده بسیج ناحیه اردبیل به تشریح برنامه‌های درنظر گرفته شده همزمان با هفته بسیج در اردبیل پرداخت و افزود: برگزاری مسابقات متعدد ورزشی، نشست روشنگری و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، یادواره‌های مختلف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان، همایش‌های پیاده‌روی و برگزاری حلقه‌های صالحین از جمله برنامه‌های محوری در نظر گرفته شده در طول این ایام خواهد بود.

دهقانی‌نیا ادامه داد: اعزام جهادگران به اردو‌های جهادی در مناطق محروم، مشاوره مهارت‌های زندگی به والدین در معرض طلاق، ترویج نماز اول وقت، برگزاری کارگروه کاهش آسیب‌های اجتماعی و محفل انس با قرآن، دیدار با امام جمعه و نماینده، ولی فقیه در استان و تجمع بزرگ بسیجیان در ورزشگاه رضازاده از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده خواهد بود.

وی با تأکید بر حفظ وحدت، همدلی و همکاری بیش از پیش مسئولان برای رفع موانع، افزود: هر گونه مسائل سلیقه‌ای که باعث برهم خوردن وحدت و همدلی گردند، باید کنار گذاشته شوند.

فرمانده بسیج ناحیه اردبیل با بیان اینکه امنیت کنونی را مدیون خون شهدا هستیم، تصریح کرد: عزت، افتخار و آزادگی کنونی ملت ایران در سایه مقاومت ایثارگرایانه رقم خورده و حفظ چنین روحیه‌ای تداوم شکست دشمنان را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha