لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی در تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران
کد خبر: 3855146
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸

لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی در تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران

گروه فرهنگی- مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران گفت: با همکاری دستگاه‌های اجرایی و تامین اعتبار برای تکمیل پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران، انتظار ۱۱ ساله مردم استان به پایان خواهد رسید.

لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی در تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، سردار «عبدالله ملکی» مدیر کل حفظ نشر و ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز14 آبان ماه در بازدید عباس رجبی شهردار ساری و علیجان شمشیربند رئیس شورای اسلامی شهرستان ساری، با تشریح اقدامات این پروژه در سه فاز اروندرود «فاو»، هفت تپه و مازندران در گذر تاریخ خواستار همکاری بیشتر شهرداری و شورا برای اتمام بزرگترین مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در شمال کشور شد.

وی افزود: با همکاری دستگاه‌های اجرایی و تامین اعتبار برای تکمیل این پروژه، انتظار ۱۱ ساله مردم مازندران به پایان خواهد رسید.

مدیر کل حفظ آثار نشر و ارزش‌های دفاع مقدس مازندران تصریح کرد:  جلسات پیایی در جهت اهمیت موضوع مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در استانداری مازندران برگزار شد و برآیند آن دستور همکاری جدی دستگاه‌های اجرایی برای تکمیل این پروژه معنوی از سوی استاندار صادر شد.

ملکی در بخش دیگر از سخنانش، گفت: ۱۵ هکتار زمین در حاشیه این پروژه در طرح قرار گرفت و مردم خواهان خروج زمین‌های خود از طرح هستند البته حدود ۳.۵ هکتار از آن باید برای تکمیل این پروژه خریداری شود.

وی افزود: انتظار دارد شهرداری ساری در محوطه سازی پروژه «فاو» کمک خوبی داشته باشد.

انتهای پیام
captcha