گفتمان مقاومت؛ منطبق با آیات قرآن
کد خبر: 3854418
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸

گفتمان مقاومت؛ منطبق با آیات قرآن

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران اظهار کرد: گفتمان مقاومت و پایداری جمهوری اسلامی که از سوی امام خمینی(ره) پایه‌ریزی شد، با تآسی از فرهنگ عاشورا و منطبق با آیات نورانی قرآن کریم شکل گرفته است.

گفتمان مقاومت؛ منطبق با آیات قرآنبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام ناصرشکریان امیری مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران ظهر امروز 12 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی علمدار استکبارستیزی است و ایران اسلامی یک الگو برای برخی کشور‌های منطقه و جهان به شمار می‌رود.
وی با اشاره به افول ایالات متحده آمریکا در سال‌های اخیر، افزود: آمریکایی‌ها با توجه به شرایط سخت و بحرانی اقتصاد خودشان میلیارد‌ها دلار صرف انزوای ایران اسلامی و حامیان جمهوری اسلامی در منطقه می‌کنند، اما نتیجه این همه هزینه‌های هنگفت جز عزت و اقتدار جمهوری اسلامی و نفوذ و محبوبیت این نظام در منطقه چیزی عاید دشمنان نشد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به گفتمان مکتبی حضرت امام خمینی(ره) و دیپلماسی مقاومت در برابر زیاده خواهی مستکبران عالم، تصریح کرد: گفتمان مقاومت و پایداری جمهوری اسلامی که توسط امام خمینی(ره) پایه‌ریزی شده با تأسی از فرهنگ عاشورایی حضرت سیدالشهداء(ع) و منطبق با آیات نورانی قرآن کریم شکل گرفته است و امروز مقام معظم رهبری با همان گفتمان نظام مقدس جمهوری اسلامی را رهبری و هدایت می‌کنند.
حجت‌الاسلام ناصرشکریان امیری با اشاره به شکل‌گیری جریان مقاومت و جبهه مقاومت اسلامی در منطقه، تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی موجب شکل‌گیری جبهه و جریان مقاومت در منطقه شده و این شکل‌گیری جریان مقاومت در ایران، لبنان، فلسطین اشغالی، سوریه، عراق و یمن، قدرت‌های جهان به ویژه ایالات متحده را با چالش جدی مواجه کرده است و این شکل‌گیری جریان و جبهه مقاومت، قدرت پوشالی آمریکا را به افول و انزوا کشانده است.
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با دعوت از همه آحاد غیور و بصیر ایران اسلامی در راهپیمایی ۱۳ آبان، تاکید کرد: ۱۳ آبان تبلور جوشش و خروش مردم صیر ایران اسلامی در مقابل مستکبران عالم به ویژه ایالات متحده آمریکاست و باید همه اقشار جامعه و گروه‌های و جریان‌های سیاسی و مذهبی در این راهپیمایی بزرگ شرکت کنند و یک بار دیگر قدرت جمهوری اسلامی را در برابر چشم جهانیان به نمایش بگذارند.
شکریان امیری ۱۳ آبان را نماد بصیرت و هوشیاری ملت قهرمان ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: هویت جمهوری اسلامی و این نظام مقدس در استکبار‌ستیزی است و راهپیمایی روز ۱۳ آبان بار دیگر اتحاد ایران اسلامی را در مقابل مستکبران به رخ جهانیان خواهد کشید.

انتهای پیام
captcha