عضویت ۲۰ هزار نفر در کانون‌های مساجد لرستان
کد خبر: 3849234
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳

عضویت ۲۰ هزار نفر در کانون‌های مساجد لرستان

گروه فرهنگی ــ مدیر ستاد کانون‌های مساجد لرستان از عضویت ۲۰ هزار نفر در کانون‌های مساجد استان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۴۱۲ کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان فعالیت دارند.

عضویت 20 هزار نفر در کانون‌های مساجد لرستانمحمد ابدالی‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به فعالیت 412 کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان، اظهار کرد: ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ دینی، مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمنان، آگاهی‌بخشی، بصیرت‌افزایی و تلاش برای کسب استعدادهای جوانان و نوجوانان از مهم‌ترین اهداف و رویکردهای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است.

وی با اشاره به عضویت 20 هزار جوان و نوجوان در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، گفت: 20 هزار نفر از اعضای کانون‌های مساجد استان لرستان در رده‌های سنی هفت تا 35 سال سن قرار دارند.

مدیرستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان با بیان این‌که در کانون‌های مساجد تلاش می‌شود فعالیت‌های جوانان در مسیر اصلی آرمان‌های رهبر معظم انقلاب جهت‌دهی شود، افزود: مدیران و فعالان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باید تلاش کنند این کانون‌ها به پایگاه‌های آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی تبدیل شوند.

ابدالی‌پور با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه نسل نوجوان و جوان جامعه، گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری با توجه به رسالت‌های خود این توان و ظرفیت را دارند که در مقابل هجمه دشمنان در جنگ نرم با حضوری همه‌جانبه خود نقش مهمی ایفا کنند.

انتهای پیام
captcha