خون پاک شهدا؛ پشتوانه حفظ امنیت کشور
کد خبر: 3847308
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲

خون پاک شهدا؛ پشتوانه حفظ امنیت کشور

گروه اجتماعی- استاندار البرز با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی پلیس گفت: سربازان عرصه امنیت به مدد خون‌هآی پاک شهدا به خوبی از کیان کشور و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.

خون پاک شهدا؛ پشتوانه حفظ امنیت کشور

به گزارش ایکنا از البرز، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، روز شنبه، 13 مهرماه در صبحگاه مشترک هفته نیروی انتظامی استان البرز اظهارکرد: امروز حفظ و ارتقای امنیت و آرامش در این استان نتیجه همراهی و تلاش پرسنل خدوم نیروی انتظامی است.
وی گفت: این تلاش‌ها موجب حرکت موتور محرکه اقتصاد کشور و تقویت حضور بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران مختلف شده است.
استاندار البرز بیان کرد: در این ایام شاهد فعالیت‌های عظمت‌آفرین در کشور هستیم که تداعی‌کننده رشادت و شجاعت‌های مجاهدان دوران جنگ تحمیلی است.
شهبازی افزود: امروز شرایطی را پشت سرگذاشته‌ایم که در آن هیمنه استکبار و نظام سلطه شکست و پهپاد آمریکایی هنگام تعرض به ایران سرنگون شد و به دشمن اقتدار ایران اسلامی را شناساند.
وی با اشاره به حماسه‌های نیروهای انتظامی در دوران دفاع مقدس و پس از آن، گفت: در دوران جنگ تحمیلی و همچنین در زمان دفاع از مرزهای کشور نیروی انتظامی بیش از ۱۳ هزار شهید تقدیم کشور کرد.
استاندار البرز در ادامه به حضور رئیس جمهور کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل اشاره کرد و گفت: رئیس جمهوری به حق تدابیر مقام معظم‌رهبری و از طرفی مطالبات مردم ایران را در سازمان ملل مطرح کرد و این حرکت عزتمندانه سبب ذلت وخواری سران کاخ سفید شد.
شهبازی افزود: نتیجه تحریم‌های آمریکایی‌ها در سال‌های اخیر در منطقه جز بدبختی و آدم‌کشی و نفرت نبوده و حضور نیروهای این کشور در افغانستان، عراق، یمن یا سوریه جز نفرت برای نظام سلطه ارمغانی نداشته است.
استاندار البرز خاطرنشان کرد: اکنون سلاح‌های با فناوری روز را در کشور تولید می‌کنیم و آمادگی صادر کردن این سلاح‌ها به عنوان‌نمونه به کشورهایی که زیرسلطه استکبارهستند را داریم.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha