9 آبان؛ زمان برگزاری اجلاس نماز در استان فارس
کد خبر: 3845874
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶

9 آبان؛ زمان برگزاری اجلاس نماز در استان فارس

گروه اجتماعی ـ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس از برگزاری اجلاس نماز در این استان در تاریخ 9 آبان‌ماه جاری در شیراز خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، عبدالرضا قاسم‌پور، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس امروز، 7 مهرماه در جلسه ستاد اقامه نماز از برگزاری اجلاس نماز در این استان در تاریخ 9 آبان‌ماه جاری در شیراز خبر داد و گفت: همه متولیان برگزاری اجلاس با هماهنگی و همدلی از ظرفیت‌های استان در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر و متفاوت‌تر این برنامه گام بردارند.

وی با بیان اینکه اجلاس نماز با محوریت نماز و مدرسه برگزار خواهد شد، از حضور اقشار مختلف به ویژه فرهنگیان، مدیران مدارس و مدیران آموزش و پروش شهرستان ها ، مربیان پرورشی و... در این اجلاس خبر داد.

معاون استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود از ادارات و دستگاه‌های اجرایی خواست برگزاری نماز و حضور فعال کارکنان در نمازخانه‌ها را جدی بگیرند.
توجه جدی ادارت به نماز و حضور فعال کارکنان در نمازخانه ادارات، استفاده بهتر از ظرفیت خیرین مسجد ساز و نمازخانه ساز، توجه به برتری نماز بر کسب و کار، توجه به ترویج فرهنگ نماز در میان جوانان به‌عنوان آینده‌سازان کشور و اثرگذاری نماز بر کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی از دیگر مواردی بود که قاسم‌پور به آن‌ها اشاره کرد.
انتهای پیام

captcha