هفته دفاع مقدس؛ بهترین فرصت برای انتقال ارزش‌های مقاومت
کد خبر: 3844846
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱

هفته دفاع مقدس؛ بهترین فرصت برای انتقال ارزش‌های مقاومت

گروه اجتماعی- فرمانده انتظامی البرز گفت: هفته دفاع مقدس یادآور حماسه‌های شهدا و جانبازان و بهترین فرصت برای انتقال ارزش‌های مقاومت به جوانان است.

هفته دفاع مقدس؛ بهترین فرصت برای انتقال ارزش‌های مقاومت

به گزارش ایکنا از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز البرز، سوم مهرماه در دیدار با خانواده شهید«نصرالله سیفی» و جانباز«جعفر شهبازی» با ارج نهادن به رشادت‌های رزمندگان اسلام، اظهارکرد: هفته دفاع مقدس یادآور حماسه‌های شهدا و جانبازان و بهترین فرصت برای انتقال ارزش‌های مقاومت به جوانان است تا بدانند این امنیت و آرامش امروز حاصل ایثار و از خودگذشتگی این عزیزان است.
وی افزود: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) جوانانی تربیت کرد که وقتی زندگینامه آن‌ها را مطالعه می‌کنیم، از سبک زندگی و ویژگی‌های خاص آنها حیرت‌زده می‌شویم.
این مسئول بیان کرد: طی سال‌های انقلاب اسلامی حماسه‌ها و دلاورمردی‌های فراوانی رخ داده است، اما دفاع مقدس نقطه عطف ازخودگذشتگی‌ها و یادآور ایثار و شجاعت مردانی است که در راه حفظ کشور خون پاک خود را نثار کردند تا دشمن نتواند به ذره‌ای از خاک میهن تعرض کند.
محمدیان با اشاره به سختی‌هایی که خانواده شهدا و جانبازان متحمل می‌شوند، اظهار کرد: خدمت به کسانی که جان و فرزندانشان را فدای اسلام و انقلاب کرده‌اند در پیشگاه خداوند جایگاه ویژه دارد.
وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به عنوان یک سازمان انقلابی بر خود واجب می‌داند تا راه شهدا و جانبازان را ادامه دهد و از ارزش‌های آن‌ها دفاع کند.
انتهای پیام

captcha