تامین اقلام مورد نیاز هیات‌های مذهبی البرز
کد خبر: 3840889
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹

تامین اقلام مورد نیاز هیات‌های مذهبی البرز

گروه اجتماعی- سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز اقلام غذایی مورد نیاز هیات‌های مذهبی این استان را تامین کرده و توزیع این اقلام تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

تامین اقلام مورد نیاز هیات‌های مذهبی البرز

به گزارش ایکنا از البرز، رامین ربیعی، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، 17 شهریور در نشست کارگروه تنظیم بازار این استان گفت: بر این اساس اداره کل تبلیغات اسلامی استان مسئول صدور حواله در این بخش بوده و هیات‌های مذهبی را برای دریافت اقلام غذایی به دبیرخانه ستاد تنظیم بازار البرز معرفی می‌کند.
وی افزود: معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت البرز، تعزیرات حکومتی و حراست اداره کل تبلیغات اسلامی استان بر روند صدور حواله و توزیع این اقلام را نظارت می‌کنند.
این مسئول بیان کرد: بر اساس مصوبه کارگروه کشوری تنظیم بازار ۹۹۵ تن برنج، ۴۹۷ تن شکر، ۱۶۶ تن مرغ منجمد، ۳۳۲ تن گوشت قرمز منجمد، ۹۹۵ تن روغن و ۳۳ تن چای به هیات‌های عزاداری استان البرز در ماه‌های محرم و صفر با نرخ مصوب اختصاص یافته است.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در خصوص قیمت توزیع این اقلام گفت: با توجه به تصمیم کارگروه کشوری تنظیم بازار، برنج وارداتی با قیمت هرکیلوگرم ۶ هزار و ۵۰۰ تومان، شکر به قیمت سه هزار و ۲۵۰ تومان، مرغ منجمد به قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان، گوشت قرمز منجمد وارداتی با قیمت ۴۷ تا ۵۲ هزار تومان، روغن جامد در حلب‌های پنجکیلویی و ۱۶ کیلویی با نرخی معادل ۱۵ درصد کمتر از نرخ مصرف‌کننده و چای وارداتی با قیمت هرکیلوگرم ۳۵ هزار تومان توزیع می‌شود.
انتهای پیام

captcha