مقاومت؛ کلید حل مشکلات کشور
کد خبر: 3839803
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸

مقاومت؛ کلید حل مشکلات کشور

گروه سیاست و اقتصاد- نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: با مقاومت و گفتمان مقاومت دشمن عقب می‌رود.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز، 12 شهریورماه در مراسمی که به مناسبت ایام محرم در حسینیه ثارالله کرمانشاه برگزار شد با اشاره به اینکه دشمن با مقاومت و گفتمان مقاومت عقب‌نشینی می‌کند، اظهار کرد: به مسئولین گفته شد که با مقاومت و گفتمان مقاومت است که دشمن عقب می‌رود.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: برخی از مسئولین با بی‌اعتنایی به موضوعات یادآوری شده رفتار کردند که نتیجه آن را دیدیم و کشور دچار سرخوردگی و افسردگی سیاسی شده بود و دشمن برای آن فرضیاتی مطرح کرد.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به محض تبدیل گفتمان ما به گفتمان مقاومت، فرمانبری طرحی به نام برجام تمام شد.
حجت‌الاسلام حاجی صادقی تصریح کرد: ایستادگی و صراحت رهبری با نخست وزیر ژاپن چه برکاتی برای انقلاب داشت، در زمان مذاکره و لبخندها هرگز ثبات دلار نداشتیم اما همان روزی که این بچه‌های انقلابی پهپاد آمریکایی را زدند هیبت دلار سقوط کرد.
وی با بیان اینکه با ترساندن ما که اگر با پهپاد آمریکایی درگیر شویم کشور نابود می‌شود، افزود: ببینید که مقاومت با آمریکا چه کرد، زدن پهپاد آمریکایی توسط جوانان انقلابی نوعی ذلت برای آمریکا بود.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: روحیه مقاومت و ایمان جوانان انقلابی موجب شکست استعمار پیر در تنگه هرمز شد.
وی درادامه تأکید کرد: در این ایام در جلسات، عزاداری‌ها و مداحی‌ها می‌خواهیم تا بیشتر از فرهنگ عاشورا صحبت شود.
حجت‌الاسلام حاجی صادقی گفت: امام‌حسین(ع) در جای جای واقعه عاشورا گفتمان مقاومت را به ما نشان دادند و تکلیف ما این است که این گفتمان را در رابطه با عاشورا تبیین کنیم.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درادامه نسخه حل مشکلات کشور را مقاومت دانست و عنوان کرد: این همان راهی است که رهبری به ما نشان دادند.
وی گفت: امروز شما مقاومت کنید و با فرهنگ حسینی بایستید و مشکلات خود را حل کنید و با صراحت از مسئولین مطالبه کنید و ترس به دل راه ندهید و بدانید که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
حجت‌الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه امروز چه اتفاقی افتاده که می‌گویند وضعیت درحال بهتر شدن است و بازار ثبات پیدا کرده که البته این بدان معنا نیست که کوتاهی‌های خودمان را فراموش کنیم، افزود: امروز عملکرد خوب قوه قضائیه با فساد و مفسدین را ببینید، مفسد یک غده سرطانی است که باید از جامعه محو شود.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد با اسلام بدلی و اسلام خوارج مردم را از اسلام براند، گفت: کارکرد عاشورا این است که اسلام ناب نمی‌رود و بزرگترین مشکل اسلام همین اسلام‌های بدلی است.
وی اظهار کرد: عاشورا یک اتفاق مستمر در تاریخ است که مرحله اول آن را امام‌حسین(ع) انجام داد و مرحله آخر آن را امام زمان(عج) به پایان خواهند رساند.
حجت‌الاسلام حاجی صادقی افزود: تکفیر‌ی‌ها و داعش مصادیق دین بدلی و قاتل حقیقت دین هستند.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما از مکتب امام‌حسین(ع) آموخته‌ایم که در برابر تحریف دین و آنچه که محتوای دین را کم رنگ کند بیاستیم.
وی تصریح کرد: ماندگاری و اثرگذاری انقلاب اسلامی از این است که تولد جدید اسلام ناب است و معتقدیم هر ولایتی جز ولایت «الله» انسان را نابود می‌کند.
انتهای پیام

captcha