پذیرش دانشجو در مرکز آموزش علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل آغاز شد
کد خبر: 3837646
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸

پذیرش دانشجو در مرکز آموزش علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل آغاز شد

گروه اجتماعی ــ پذیرش دانشجو در مرکز آموزش علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل بدون کنکور و محدودیت سنی در حال انجام است.

پذیرش دانشجو در مرکز آموزش علمی-کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل آغاز شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، سلیم پناهی، رئیس مرکز آموزش علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل، امروز، چهارم شهریورماه در جمع خبرنگاران با اعلام خبر پذیرش دانشجو در مرکز آموزش علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی گفت: این مرکز برای نیمسال اول سال جاری در ۱۲ کد رشته در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی دانشجو می‌پذیرد.

وی اظهار کرد: در این مرکز در مقطع کاردانی در رشته‌های فناوری اطلاعات گرایش اینترنت و شبکه‌های گسترده، نرم‌افزار و برنامه‌سازی کامپیوتری، باغبانی و گیاهان دارویی، بازی‌سازی رایانه‌ای، تربیت مربی پیش‌دبستانی، مددکاری اجتماعی گرایش مراکز اورژانس اجتماعی و مددکار خانواده و در مقطع کارشناسی در رشته‌های تربیت مربی پیش دبستانی، مدیریت کسب وکار اینترنتی اطلاعات، مهندسی مددکاری اجتماعی گرایش مراکز اورژانس اجتماعی و فناوری اطلاعات گرایش برنامه‌نویسی تحت وب پذیرش می‌شود.

وی از علاقه‌مندان خواست جهت ثبت نام در کد رشته‌های مذکور به سایت سنجش کشور و یا به‌صورت حضوری به مرکز آموزش علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل واقع در شهرک کارشناسان، نبش میدان شفا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۱۳-۳۳۷۴۹۵۱۲ تماس بگیرند.

رئیس مرکز آموزش علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل با اشاره به اینکه کلاس‌های آموزشی این مرکز در شیفت بعدازظهر برگزار می‌شود، بیان کرد: در این مرکز برای رفاه حال دانشجویان در طول تحصیل تسهیلات دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای پرداخت بیش از ۷۰ درصد شهریه و بازپرداخت بعد از فارغ‌التحصیلی اعطا می‌شود.

پناهی با اشاره به اینکه داشتن مدرک تحصیلی دیپلم در مقطع کاردانی و فوق دیپلم در مقطع کارشناسی از شرایط ثبت‌نام است، بیان کرد: داوطلبان با به همراه داشتن مدارک لازم از جمله کپی کارت ملی، شناسنامه و آخرین مدرک تحصیلی می‌توانند در رشته مورد علاقه خود ثبت نام و تحصیل کنند.

وی با بیان اینکه تمام رشته‌های تحصیلی ارائه شده طبق نیاز‌سنجی و در راستای اشتغال‌زایی فارغ‌التحصیلان ارائه شده است، گفت: بر اساس ارزیابی‌های انجام گرفته توسط نهاد‌های نظارتی، این مرکز یکی از مراکز فعال در استان است و با فضای مناسب آموزشی، کلاس‌های مجهز و دو سایت کامپیوتری پیشرفته و بهره‌گیری از اساتید مجرب استان، به دانشجویان خدمات آموزشی ارائه می‌کند.

انتهای پیام

captcha