بیانیه «گام دوم» ‌الگوی جهاددانشگاهی در عرصه علم و فناوری است
کد خبر: 3831163
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹

بیانیه «گام دوم» ‌الگوی جهاددانشگاهی در عرصه علم و فناوری است

گروه اجتماعی ــ مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: جهاددانشگاهی با الگو قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب ‌برای توسعه کشور در عرصه‌های علم و فناوری و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه آن‌ها تلاش می‌کند.

بیانیه گام دوم انقلاب الگوی جهاددانشگاهی در عرصه علم و فناوری استبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیده‌صغری جوادی، مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل، امروز، هشتم مردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شانزدهم مردادماه سال‌جاری، جهاددانشگاهی به عنوان نهادی انقلابی، سی‌و‌نهمین سالگرد تأسیس خود را در حالی جشن می‌گیرد که از آغاز تأسیس تاکنون مصمم بوده و هست که نیاز‌های مهم و پیچیده کشور و گره‌های ناشی از توطئه دشمنان انقلاب را با سرپنجه علم و عمل جهادی نیرو‌های مؤمن و وفادار و متخصص رفع کند.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه از زمان تشکیل در خدمت انقلاب بوده است، بیان کرد: در حال حاضر نیز این نهاد با الگو قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برای توسعه کشور در عرصه‌های علم و فنّاوری و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه آن‌ها تلاش می‌کند.

مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل اضافه کرد: این بیانیه به عنوان میثاق جمعی برای مجموعه‌ای، چون جهاددانشگاهی که با فعالیت قشر جوان و خلاق کشور به افتخارات مختلفی در عرصه‌های مختلف پژوهش و فناوری، فرهنگی، آموزشی، کارآفرینی و پزشکی دست یافته است و به مدد اقدامات هماهنگ سراسری آماده ارائه به علاقه‌مندان و دلسوزان نظام جمهوری اسلامی ایران است بسیار راهگشا است.

جوادی دیدار با مسئولان استانی، برگزاری نشست خبری، مسابقه فرهنگی عکاسی با محوریت دستاورد‌های این نهاد در استان، تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری مسابقات ورزشی، مراسم گرامیداشت تجلیل از جهادگران برتر و مراسم معنوی زیارت عاشورا را از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد در استان به مناسبت گرامیداشت ۱۶ مردادماه، سالروز تشکیل جهاددانشگاهی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه هفته گرامیداشت سی‌ونهمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی از ۱۲ لغایت ۱۷ مرداد‌ماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: معرفی دستاورد‌ها و اطلاع‌رسانی از خدمات جهاددانشگاهی در این ایام می‌تواند نقش مهمی در ایجاد اعتماد به این نهاد انقلابی بین دستگاه‌های اجرایی و مردم ایفا کند.

مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل تصریح کرد: به مناسبت ۱۶ مرداد، سالروز تشکیل جهاددانشگاهی، خدمات آموزشی، فرهنگی و درمانی جهاددانشگاهی استان اردبیل با تخفیف ویژه به مردم ارائه خواهد شد.

جوادی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی استان اردبیل از زمان تأسیس در سال ۱۳۸۰ به توسعه همه جانبه استان می‌اندیشد، یادآور شد: این نهاد سعی دارد با استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های موجود در کشور و مجموعه خود، در راه توسعه و پیشرفت استان گام بردارد.

یادآور می‌شود، در پی فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۹ به منظور تحقق بخشیدن به اهداف انقلاب فرهنگی، جهاددانشگاهی را به عنوان یک نهاد انقلابی و برخاسته از انقلاب فرهنگی تأسیس کرد.

انتهای پیام

captcha