قطع دست خادم حرم حضرت معصومه(س) در سانحه
کد خبر: 3825851
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲

قطع دست خادم حرم حضرت معصومه(س) در سانحه

گروه اجتماعی ــ در پی حادثه‌ای دست یکی از خادمین پارکینگ حرم حضرت معصومه(س) قطع می‌شود که با اقدام به موقع اورژانس قم وی به مراکز درمانی منتقل شد.

قطع دست یکی از خادمین حرم حضرت معصومه(س)به گزارش ایکنا از قم، یکی از خادمین پارکینگ حرم حضرت معصومه(س) به روی دستگاه برش سنگ که در حین کار بوده‌است افتاد و منجر به قطع  دست وی شد.

در پی این حادثه اداره اورژانس قم به موقع خود را در محل حادثه رسانده و با کمک مرکز آمبولانس ایران امداد به وضعیت وی رسیدگی کردند.

خبرها حاکی از آن است که با تلاش جراحان و تیم امدادی آمبولانس ایران امداد عمل پیوند دست برای خادم حرم حضرت معصومه(س) موفقیت‌آمیز بوده و حال جسمانی وی رو به بهبودی است.

یادآور می‌شود، بر اساس صوتی که در فضای مجازی از موسوی یکی از عوامل اورژانس ایران امداد حاضر در صحنه منتشر شده‌است، وی گفت: روز شنبه ساعت 13 یکی از خادمین حرم حضرت معصومه(س) از هشت متر ارتفاع سقوط کرده و در اثر این سقوط دست وی از کتف جدا شده و با نظارت اورژانس و هماهنگی مرکز اورژانس ایران امداد این مریض به بیمارستان لاله تهران انتقال داده شده و توسط یکی از جراحان کشور این دست پیوند خورده‌است.

انتهای پیام

captcha