نشست داستان‌نویسی در شهرستان سرعین برگزار شد
کد خبر: 3824118
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵

نشست داستان‌نویسی در شهرستان سرعین برگزار شد

گروه فرهنگی ــ با مشارکت حوزه هنری استان اردبیل، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتابخانه عمومی شهرستان سرعین، نشست داستان‌نویسی در این شهرستان برگزار شد.

برگزاری نشست داستان‌نویسی در شهرستان سرعینبه گزارش ایکنا از اردبیل، نشست داستان‌نویسی، روز گذشته، 11 تیرماه با حضور سید‌محمود مهدوی و با استقبال داستان‌نویسان شهرستان سرعین در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این نشست، سعید دست‌افشان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرعین ضمن قدردانی از همکاری مسئولین کتابخانه عمومی شهرستان سرعین و حوزه هنری استان اردبیل در برگزاری این نشست گفت: داستان نویسان شهرستان سرعین ظرفیت‌های قابل توجهی در حوزه داستان نویسی دارند و فراهم کردن شرایطی برای برگزاری این گونه نشست‌ها قطع به یقین دستاوردهای ارزشمندی خواهد داشت.

دست افشان افزود: تشکیل انجمن داستان نویسان شهرستان سرعین در راستای سازماندهی هرچه بیشتر دوره‌ها و کارگاه‌های داستان نویسی با حضور اساتید مطرح استانی و کشوری و همچنین شناسایی توانمندی های داستان نویسان شهرستان از اصلی‌ترین اهداف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان است.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرعین ضمن ابراز امیدواری، استقبال داستان‌نویسان این شهرستان را در استمرار این نشست‌ها ضروری عنوان کرد و زمینه‌ای برای برگزاری دوره‌های مختلف داستان‌نویسی در شهرستان دانست

در ادامه این نشست محمود مهدوی به بیان مباحثی در زمینه سوژه‌یابی و نوع دیدن، شنیدن و توجه عمیق یک  داستان‌نویس و جرقه ذهنی در داستان‌نویسی پرداخت.

تمرین عملی داستان‌نویسی و خوانش و نقد و بررسی آثار هنرجویان حاضر از بخش‌های دیگر این جلسه بود.

یادآور می‌شود، جلسه دوم این نشست با طرح مباحث دیگر از داستان نویسی ١٢ تیرماه در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی شهرستان سرعین برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha