کتابخوانی؛ سودمندترین عنصر در تربیت و تعالی جوانان
کد خبر: 3823161
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷

کتابخوانی؛ سودمندترین عنصر در تربیت و تعالی جوانان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: در شرایطی که دشمنان انقلاب اسلامی بیشترین سرمایه‌گذاری را در بحث انحراف نسل جوان و امیدهای کشور با تکیه بر فضای مجازی و تبلیغات رسانه‌ای قرار دادند در چنین شرایطی آنچه که به فرزندان ما آرامش می‌دهد امر مطالعه و کتابخوانی است که سودمندترین عنصر در تربیت و تعالی آنهاست.

کتابخوانی؛ سودمندترین عنصر در تربیت و تعالی جوانانبه گزارش ایکنا از اردبیل، پروانه رضاقلیزاده، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل، امروز، نهم تیرماه در دیدار با استاندار اردبیل اظهار کرد: با فرارسیدن فصل تابستان و با هدف پر کردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل برنامه‌های متنوع و در راستای تعالی و نشاط نسل آینده را تدارک دیده است.

وی ضرورت همراهی خانواده‌ها و والدین را در ترغیب و تشویق فرزندانشان برای حضور در کتابخانه‌های عمومی یادآور شد و افزود: نسل آینده باید در سالم‌ترین محیط با امکانات آموزشی، تربیتی و دینی و اعتقادی پرورش پیدا کنند که ما در کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل این زمینه و شرایط را ایجاد کردیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل ادامه داد: در شرایطی که دشمنان انقلاب اسلامی بیشترین سرمایه‌گذاری را در بحث انحراف نسل جوان و امیدهای کشور با تکیه بر فضای مجازی و تبلیغات رسانه‌ای قرار دادند در چنین شرایطی آنچه که به فرزندان ما آرامش می‌دهد امر مطالعه و کتابخوانی است که سودمندترین عنصر در تربیت و تعالی آنهاست.

رضاقلیزاده اظهار کرد: ما در همه کتابخانه‌های استان در کنار ایجاد فضای پربار سعی کردیم برای گروه‌های سنی مختلف کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی را نیز برپا کنیم تا از تنوع این فضای ایجاد شده جوانان و نوجوانان ما به نفع تربیت صحیح خود استفاده کنند.

انتهای پیام

captcha