بیانیه نهادهای مردمی همدان به مناسبت روزجهانی قدس
کد خبر: 3815830
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱

بیانیه نهادهای مردمی همدان به مناسبت روزجهانی قدس

گروه اجتماعی ـ موسسات ونهادهای مردمی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان به مناسبت روزجهانی قدس بیانیه‌ای صادر کردند.

بیانیه نهادهای مردمی اداره تبلیغات همدان به مناسبت روزجهانی قدسبه گزارش ایکنا از همدان، موسسات ونهادهای مردمی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان به مناسبت روزجهانی قدس بیانیه‌ای صادر کردند.
در این بیانیه آمده است:
«امام خمینی(ره) «روز قدس، روز حیات مجدد اسلام است.»
روز جهانی قدس، روز تجلي وحدت مسلمانان ، روز دفاع از آزادي و حقوق مردم مظلوم و بي دفاع فلسطين، روز استقامت، سرافرازي و عدالتخواهي دنياي اسلام در برابر استکبارجهانی وایادی آن است. روزی که به عنوان یادگار بزرگ امام خمینی(ره) باعث بیداری وآگاهی و وحدت امت اسلام و رسوایی و وحشت جهان استکبار واستبداد است.
امروز که جهان استکبار به سرکردگی آمریکای جهان خوار وسرسپردگی ایادی مزدور ومستبد خود با جنگ افروزی وحمایت از تروریست و رژیم های کودک کش خصوصاً رژیم اشغالگر قدس ،دست به نسل کشی مسلمانان زده و جنایات وحشیانه ای را بر علیه امت اسلامی رقم می زند. بر امت جهان اسلام وملتهای آزادیخواه جهان است که یکپارچه ومتحد با خیزشی عظیم ،حضوری قدرتمند را در راهپیمایی روز جهانی قدس برعلیه استکبارجهانی رقم بزنند.
اینک در چهل ویکمین سال حیات پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ، مردم ولایتمدار، ظلم ستیز ، بصیر و شجاع ایران اسلامی با همت وغیرتی انقلابی در جای جای این سرزمین سرافراز با لبیک به رهبر ومقتدای خود حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی)باحضورپرشوروغرورانگیز در راهپیمایی روز جهانی قدس حماسه ای به یاد ماندنی درتاریخ افتخارآمیز ایرانِ باصلابت ومقتدر،خواهندآفرید تاباردیگر ضمن تجدید بیعت با آرمانهای بلند امام خمینی(ره) ، فریادحق طلبی واستکبارستیزی خود را به گوش دنیا برسانند. وضمن محکومیت اقدام خبیثانه و نابخردانه دولت آمریکا در انتقال سفارت خود به بیت‌المقدس و رسمیت بخشیدن به غصب جولان اشغالی، شکل‌دهی و حمایت گروه‌های تکفیری و تروریستی، قتل وحشیانه‌ی مردم بی‌دفاع در راهپیمایی‌های بازگشت، شکست پروژه‌ی شرمگین«معامله قرن» که در حقیقت «خیانت قرن» بوده و با مشارکت برخی دولت‌های مزدور عربی به قصد مشروعیت بخشی به رژیم رو به افول صهیونیستی انجام می شود را فریاد بزنند .
آری ما بعنوان شبکه تبلیغی ،ضمن اعلام حضور درصفوف یکپارچه ومتحد مردم مومن وهمیشه درصحنه استان همدان از عموم مردم آگاه ونستوه برای خلق حماسه‌ای ماندگار از بصیرت و هوشیاری انقلابی واستکبارستیزی وعدالتخواهی در راهپیمایی دشمن شکن روزجهانی قدس 1398دعوت می نماییم.
شورای هیئات مذهبی
کانون مداحان
شورای کانونهای فرهنگی تبلیغی
اتحادیه و موسسات قرآنی
شورای تبلیغ
پایگاههای سلامت اجتماعی
پایگاه مقاومت شهیدمفتح
جمعیت بانوان فرهیخته
روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان»
انتهای پیام

captcha