شور حسینی اکسیر تحول در جامعه است/ امنیت کشور را مدیون دفاع مقدس هستیم
کد خبر: 3802750
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴

شور حسینی اکسیر تحول در جامعه است/ امنیت کشور را مدیون دفاع مقدس هستیم

گروه جامعه ــ شهردار تهران با بیان اینکه اگر امروز در کشور امنیت داریم و در خیلی از زمینه نیازمند کمک خارجی‌ها نیستیم، مدیون دفاع مقدس و جان‌فشانی‌های رزمندگان، جانبازان و خون شهدا هستیم، گفت: شور و عشق حسینی اکسیری است که می‌تواند تحول ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ پیروز حناچی، شهردار تهران، عصر امروز در نشست با جانبازان هشت سال دفاع مقدس و جمعی از مدافعان حرم که به مناسبت روز جانباز و ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل(ع)، برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز گفت: شعبان و رمضان دو ماهی هستند که منتسب به حضرت اباعبدالله(ع) و یاران ایشان است. ما در شعبان هیچ وفاتی نداریم و در محرم هیچ میلادی و به نظر می‌رسد مسیر کربلا با ماه شعبان گره خورده است.
 
وی افزود: ما در دوران هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از ارزش‌های حسینی بهره بردیم و اگر این ارزش‌ها نبود، چه چیزی می‌توانست آن صحنه‌های عظیم جنگ و دفاع را در سخت‌ترین شرایط نمایش دهد. این چیزی جز عشق حسینی نبود که توانست شرایط را برای رزمندگان ما فراهم کند.

شهردار تهران تصریح کرد: یکی از افتخارات من هم‌رزمی با شهید ابراهیم هادی در عملیات والفجر مقدماتی است. شهید ابراهیم هادی با مصدومیتی که داشت، خود را به عملیات والفجر مقدماتی رساند و رادیو عراق مرتب اسم او را به عنوان یک عنصر مهم در دفاع مقدس اعلام می‌کرد.

حناچی اظهار کرد: اگر امروز در کشور امنیت داریم و در خیلی از زمینه نیازمند کمک خارجی‌ها نیستیم، مدیون دفاع مقدس و جانفشانی‌های رزمندگان، جانبازان و خون شهدا هستیم.

وی در پایام گفت: شور و عشق حسینی اکسیری است که می‌تواند تحول و شور ایجاد کند و راه‌ها را باز کند و امیدواریم که این شور و حرارت همچنان در جامعه جاری و ساری باشد و به برکت شما رزمندگان و مدافعان حرم و توسل به اهل بیت(ع)، این شور همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش ایکنا، در بخشی از این نشست، تعدادی از جانبازان دفاع مقدس و مدافعان حرم به بیان خاطرات دفاع مقدس و پیشنهادات و نظراتی در خصوص حقوق معلولین پرداختند.

انتهای پیام
captcha