آمادگی طلاب و روحانیون جهادی ایلام برای اعزام به استان‌های سیل زده
کد خبر: 3802401
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵
حجت‌الاسلام مرادبیگی خبر داد:

آمادگی طلاب و روحانیون جهادی ایلام برای اعزام به استان‌های سیل زده

گروه اجتماعی – مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام با اشاره به اینکه حوزه علمیه ایلام آمادگی اعزام نیروهای جهادی طلاب و روحانیون برای امداد رسانی به سیل زدگان را دارد، گفت: این آمادگی در تماس با مدیران حوزه‌های علمیه استان‌های فارس، خوزستان، کرمانشاه و لرستان اعلام شده است.

آمادگی طلاب و روحانیون جهادی ایلام برای اعزام به استان‌های سیل زده
به گزارش ایکنا از از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین وعد مرادبیگی، مدیر حوزه های علمیه استان ایلام  امروز در جلسه شورای معاونین حوزه علمیه استان ایلام، اظهار کرد: حادثه سیل اخیر بسیار دلخراش بود و طلب مغفرت برای در گذشتگان این حادثه را داریم.
وی افزود: حوزه علمیه استان ایلام آمادگی اعزام نیروهای جهادی طلاب و روحانیون برای امداد رسانی به سیل زدگان را دارد و در تماس با مدیران حوزه های علمیه فارس، خوزستان، کرمانشاه و لرستان اعلام آمادگی شده است.
مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام عنوان کرد: درحال حاضر طلاب مدارس علمیه استان در مناطق سیل زده استان حضور دارند و در حال خدمت رسانی به مردم سیل زده هستند.
وی ادامه داد: سیل به برخی از مدارس علمیه سطح استان آسیب رسانده است که باید میزان خسارات آن برآورد شود و گزارشی به مرکز ارسال گردد تا بودجه‌‎ای برای ترمیم آنها در نظر گرفته شود.
مرادبیگی گفت: با مدیریت درست و پیشگیری ها و هشدار های ستاد بحران استان، موجب شد که در استان ایلام به لطف خدا هیچ گونه تلفات جانی نداشته باشیم، ولی از لحاظ زیر ساختی، تخریب پل ها و مزارع کشاورزی خساراتی وارد شده است که باید مسئولین برای جبران خسارت چاره‌ اندیشی کنند.
مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام در پایان گفت: در سال جدید برنامه های ویژه‌ای برای مدارس علمیه در نظر گرفته شده تا رشد چشم گیری نسبت به سال گذشته داشته باشند.
انتهای پیام
captcha