افتتاح نخستین نمایشگاه تولیدکنندگان لباس ایرانی در ارومیه
کد خبر: 3796524
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶

افتتاح نخستین نمایشگاه تولیدکنندگان لباس ایرانی در ارومیه

گروه اجتماعی - رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک آذربایجان غربی از افتتاح نخستین نمایشگاه بزرگ تولیدکنندگان لباس ایرانی در ارومیه خبر داد و گفت: این نمایشگاه از تاریخ ۱۶ الی ۲۵ اسفند ماه در محل تالار شمس ارومیه دایر است.

افتتاح نخستین نمایشگاه تولیدکنندگان لباس ایرانی در ارومیه

داوود پورعلی، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، از افتتاح نخستین نمایشگاه بزرگ تولیدکنندگان لباس ایرانی در ارومیه خبر داد و گفت: این نمایشگاه از تاریخ ۱۶ الی ۲۵ اسفند ماه در محل تالار شمس ارومیه دایر است.
وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه شامل 50 غرفه است، اظهار کرد: 120 واحد تولید پوشاک و لباس در ارومیه مشغول به فعالیت بوده و 200 واحد تولیدی نیز در استان فعالیت دارند.
پورعلی با اشاره به اینکه 600 خیاط مجوزدار در ارومیه فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: تمامی لباس‌های موجود در این نمایشگاه تولید داخلی بوده و سعی شده تا فقط پارچه‌های ایرانی و تولید داخلی استفاده شود.
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک آذربایجان غربی با بیان اینکه نمایشگاه‌های دیگر بصورت استانی و با حضور تولیدکنندگان از سراسر استان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در این نمایشگاه واسطه را کنار گذاشته و محصولات را مستقیم به دست مصرف کننده می‌رسانیم و از لحاظ جنس نیز بهترین‌ها را انتخاب کرده‌ایم.
انتهای پیام

captcha