خانواده ۵ شهید شاخص اهل سنت زاهدان تجلیل شدند
کد خبر: 3787388
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

خانواده ۵ شهید شاخص اهل سنت زاهدان تجلیل شدند

گروه سیاست و اقتصاد ــ خانواده پنج شهید شاخص اهل سنت استان صبح امروز، ۱۵ بهمن‌ماه در همایش فجرآفرینان اهل سنت زاهدان تجلیل شدند.

خانواده ۵ شهید شاخص اهل سنت زاهدان تجلیل شدندبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، خانواده پنج شهید شاخص اهل سنت استان صبح امروز، 15 بهمن‌ماه در همایش فجرآفرینان اهل سنت زاهدان تجلیل شدند.
مولوی عبدالرحیم رئیسی، دبیر همایش فجرآفرینان اهل سنت زاهدان در این خصوص بیان کرد: این همایش با هدف تبیین دستاوردها و خدمات 40 ساله نظام اسلامی در حوزه اهل سنت استان و تجلیل از خانواده شهدا برگزار شد.
وی ادامه داد: یکی از افتخارهای بزرگ است که این مراسم به مناسبت 40 سالگی انقلاب اسلامی در این خطه برگزار شد و افتخار داریم که 530 شهید اهل سنت از این منطقه هستند.
رئیسی با بیان اینکه در روزهای آینده نظیر چنین برنامه‌ای در دیگر شهرهای استان نیز برگزار می‌شود، افزود: تجلیل از خانواده شهدای اهل سنت از جمله وظایف ماست، زیرا هرچه داریم از برکت خون شهداست و مردم اهل سنت استان نیز قدرشناس خانواده شهدا هستند.
وی اظهار کرد: اهل سنت استان پا به پای برادران شیعه خود در همه صحنه‌های دفاع از انقلاب و تمامیت ارضی ایران اسلامی حضور داشته و وحدتی مثال‌زدنی را رقم زده‌اند.
دبیر همایش فجرآفرینان اهل سنت زاهدان افزود: پیروزی انقلاب اسلامی سبب شد تا شیعه و سنی، زیر یک پرچم گرد آمده و نمونه وحدت عملی در عالم اسلام شوند.

انتهای پیام

captcha