تذکر لسانی؛ بهترین روش امر به معروف و نهی از منکر
کد خبر: 3785269
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱

تذکر لسانی؛ بهترین روش امر به معروف و نهی از منکر

گروه فرهنگی- مسئول مجمع امربه‌معروف و نهی از منکر البرز گفت: تذکر لسانی بهترین روش امر به معروف و نهی از منکر است و باید فضا را در جامعه به سمتی پیش ببریم که مردم نسبت به این موضوع توجه بیشتری نشان دهند.

تذکر لسانی؛ بهترین روش امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام عبدالله انصاری، مسئول مجمع امربه‌معروف و نهی از منکر البرز، هشتم بهمن در نشست ستاد امربه‌معروف فردیس که در دفتر امام‌جمعه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به لزوم راه‌اندازی مرکزی برای ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر فردیس، اظهار کرد: لازم است ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر در همه شهرستان‌های استان استقرار یابد.
وی با اشاره به اینکه اقدامات مفیدی در خصوص امربه‌معروف و نهی از منکر در شهرستان فردیس انجام‌شده است، تصریح کرد: باید وحدت رویه در اقدامات رعایت شود. این اقدامات باید در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام شود.
مسئول مجمع امربه‌معروف و نهی از منکر استان البرز بابیان اینکه مجموعه ستاد امر با معروف و نهی از منکر باید حول محوریت امام‌جمعه شهرستان فردیس فعالیت کند، اضافه کرد: باید بیدارباشیم و اقدامات لازم را در مقابل دشمنان انجام دهیم.
انصاری با اشاره به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، عنوان کرد: باید انقلاب را به نسل جوان و نوجوان بشناسانیم و امربه‌معروف را در دستور کار خود قرار دهیم.
این مسئول با اشاره به اهمیت تذکر لسانی در امربه‌معروف و نهی از منکر، خاطرنشان کرد: تذکر لسانی بهترین روش امر به معروف و نهی از منکر است و باید فضا را در جامعه به سمتی پیش ببریم که مردم نسبت به این موضوع توجه بیشتری نشان دهند.
در ادامه منوچهر غفاری، شهردار فردیس با اشاره به اینکه مدیریت شهری فردیس در راستای استقرار و تجهیز دبیرخانه ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر همکاری لازم را خواهد داشت، اظهار کرد: در جلسه گذشته مقرر شد شهرداری مشکین‌دشت نسبت به استقرار مکان این ستاد اقدام کند و شهرداری فردیس نیز اقدامات لازم را برای پشتیبانی و تجهیز آن انجام دهد.
وی با اشاره به اهمیت امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه، تصریح کرد: مدیریت شهری فردیس برای اجرای این فریضه در شهر، از هیچ تلاشی فروگذار نیست.
این مسئول بابیان اینکه مدیریت شهری فردیس می‌تواند اتاقی از یکی از فرهنگسراهای شهر را برای استقرار ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر در اختیار این ستاد قرار دهد، اضافه کرد: در این صورت، شهرداری مشکین‌دشت نسبت به تجهیز آن اقدام کند.
غفاری در بخش دیگری بابیان اینکه مدیریت شهری فردیس به امربه‌معروف و نهی از منکر توجه ویژه‌ای دارد، عنوان کرد: این مهم در مجموعه شهرداری رعایت می شود.
انتهای پیام

captcha