امدادرسانی به ۳۶۵ گرفتار شده در برف و کولاک اردبیل/ ۸۰ نفر اسکان یافتند
کد خبر: 3778383
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸

امدادرسانی به ۳۶۵ گرفتار شده در برف و کولاک اردبیل/ ۸۰ نفر اسکان یافتند

گروه اجتماعی ـ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به ۳۶۵ نفر حادثه دیده در برف و کولاک طی ۲۴ ساعت گذشته در محور‌های مواصلاتی این استان خبر داد.

امدادرسانی به ۳۶۵ گرفتار شده در برف و کولاک/ ۸۰ نفر اسکان یافتندبه گزارش ایکنا از اردبیل، عزیز ارشادیان، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل روز گذشته، ۱۴ دی‌ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: این مسافران در دو محور خلخال - اسالم و کوثر - میانه در جنوب استان اردبیل گرفتار برف و کولاک شده بودند که عوامل جمعیت هلال احمر به آن‌ها امدادرسانی کردند.
وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته به دلیل شرایط نامناسب جوی و بارش برف به ۳۲۳ نفر توسط عوامل جمعیت هلال احمر امدادرسانی شده است، افزود: ۸۰ نفر از حادثه‌دیدگان توسط جمعیت هلال احمر اسکان اضطراری داده شدند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بیان کرد: بازگرداندن خودرو‌های منحرف شده به مسیر، کمک در بستن زنجیر چرخ و اسکان اضطراری از جمله خدمات ارائه شده به این رانندگان و مسافران بود.
وی با بیان اینکه انتظار می‌رود هموطنان از سفر‌های غیرضروری در جاده‌های برفی اجتناب کنند، گفت: در صورتی که شهروندان به هر دلیلی مجبور به مسافرت شدند، لباس گرم، تغذیه و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.
انتهای پیام

captcha