ریشه‌کنی آسیب‌های اجتماعی؛ لازمه پیشرفت جامعه
کد خبر: 3774961
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸

ریشه‌کنی آسیب‌های اجتماعی؛ لازمه پیشرفت جامعه

گروه اجتماعی- فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه امروز آسیب‌های اجتماعی ارزش‌های ما را هدف قرار داده‌اند، گفت: برای پیشرفت جامعه، همه دستگاه‌ها باید فرهنگ‌سازی و ریشه‌کنی آسیب‌های اجتماعی را به عنوان یک اصل در دستور کار خود قرار دهند.

ریشه کنی آسیب‌های اجتماعی؛ لازمه پیشرفت جامعه

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، سردارعلیرضا مظاهری، فرمانده انتظامی استان امروز دوم دی ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز مهمترین هدف دشمن اشاعه و ترویج فرهنگ غلط غربی در جامعه اسلامی است، افزود: اگر نسبت به فرهنگ سازی و مقابله آگاهانه با این اقدام دشمن به صورت جدی دنبال نشود قطعا عواقب جبران ناپذیری را تجربه خواهیم کرد.
وی با بیان بر اینکه مقام معظم رهبری همواره بر لزوم هوشیاری و پیشگیری هوشمندانه از آسیب های اجتماعی تاکید دارند، خاطر نشان کرد: برای مقابله با این معظل خطرناک باید همه دستگاه ها پای کار بیایند و با جدیت برای ریشه کنی معظلات اجتماعی گام بردارند.
مظاهری جوانان و آینده سازان کشور را آسیب پذیر ترین قشر جامعه در مقابل آسیب های اجتماعی دانست، یاد آورشد: باید در کنار جوانان و با جوانان برای پیشگیری از معظلات اجتماعی چاره اندیشی کنیم و با بهره گیری از دانش آینده سازان این مملکت راه های مقابله با آسیب های اجتماعی را ترویج دهیم تا این فرصت نیز از دشمنان قسم خورده نظام اسلامی گرفته شود.
فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه امروز آسیب‌های اجتماعی ارزش‌های ما را هدف قرار داده اند، گفت: برای پیشرفت جامعه، همه دستگاه ها باید فرهنگ سازی و ریشه کنی آسیب های اجتماعی را به عنوان یک اصل در دستور کار خود قرار دهند.
وی یکی از مهمترین اقداماتی که دشمنان ما در راستای بروز آسیب های اجتماعی در پیش گرفته اند را استفاده از فضای مجازی دانست، گفت: فضای مجازی امروز در اختیار همه اقشار جامعه قرار دارد که علاوه بر داشتن فواید متعدد، خطرات فراوانی را نیز به دنبال دارد که باید برای آشنایی اقشار جامعه خصوصا نسل جوان، با همکاری سایر نهاد ها و سازمان ها این معظلات و خطرات شناسایی شوند و برای مقابله با این تهدیدات اقدامات لازم صورت پذیرد.
فرمانده انتظامی خراسان شمالی لازمه پیشگیری از آسیب های اجتماعی را هم افزایی بین دستگاه ها به ویژه مراکز علمی و آموزشی با یکدیگر دانست، افزود: زمانی موفقیت در این زمینه حاصل می شود که همه ارگان ها و مراکز علمی و آموزشی با یک وحدت رویه، فعالیت های خود را به سرعت آغاز کرده و به دنبال ارائه راهکارهای مناسب برای پیشگیری از معظلات اجتماعی در سطح کلان باشند.
وی با اعلام آمادگی نیروی انتظامی برای همکاری با سایر دستگاه ها در راستای پیشگیری از معظلات اجتماعی، افزود: پلیس همواره به صورت شبانه روزی تلاش می کند تا خدشه ای به امنیت و آسایش شهروندان وارد نشود و در این راه نیز با هیچ کس تعارف ندارد زیرا احساس آرامش مردم، اولویت اصلی و خط قرمز پلیس است.
انتهای پیام

captcha