بداخلاقی نماینده سراوان، منکر آشکار بود/ از کارمند گمرک حمایت شود
کد خبر: 3774754
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
دبیر ستاد امربه معروف استان سیستان و بلوچستان:

بداخلاقی نماینده سراوان، منکر آشکار بود/ از کارمند گمرک حمایت شود

گروه جامعه ــ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سیستان و بلوچستان گفت: در چند روز گذشته شاهد بودیم که کلیپی از بداخلاقی یکی از نمایندگان مجلس استان ما در فضای مجازی منتشر شد، بداخلاقی این نماینده شایسته مردم استان سیستان و بلوچستان نبوده و مظهر یک منکر آشکار است.

بداخلاقی نماینده سراوان، منکر آشکار بود/ از کارمند گمرک حمایت شودبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سیستان و بلوچستان؛ سرهنگ پاسدار محسن اکبری، دبیر این ستاد، شنبه، اول دی‌ماه در نشست خبری خود در زاهدان اظهار کرد: در چند روز گذشته شاهد هستیم که کلیپی از بداخلاقی یکی از نمایندگان مجلس استان ما در فضای مجازی منتشر شده است، بداخلاقی این نماینده شایسته مردم استان سیستان و بلوچستان نبوده و مظهر یک منکر آشکار است.

وی با اشاره به این مطلب که مردم این استان دارای شاخصه‌های ایمان، اخلاق، صبوری، ولایتمداری، مرزداری و مرزبانی و نماد وحدت و انسجام ملی در کشور اسلامی هستند، افزود: از سایر مسئولان و نمایندگان استان انتظار است که با پیگیری خود، چهره واقعی استان به درستی طرح و این حرکت که متعلق به خصوصیات استان ما نمی‌باشد، محکوم کنند. 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سیستان و بلوچستان تأکید کرد: انتظار است از کارمند اهل سنت گمرک که به وظیفه قانونی خود عمل کرده به حق پشتیبانی و حمایت شود.

سرهنگ اکبری افزود: استفاده از کلمات سخیف و بداخلاقی، منکر آشکاری است که برای آن توجیحی وجود ندارد، فضاسازی در مجلس برای کشاندن این مطلب به مسائل قومی و مذهبی جایگاهی در نظام جمهوری اسلامی که مظهر وحدت و انسجام است، ندارد چراکه کارمندی که به او توهین شده، خود یکی از عزیزان اهل سنت است.

وی در ادامه گفت: تهدید به استعفا، بازگشت به دانشگاه و تدریس برای دانشجویان عزیز، خود نیاز به رفتار و الگوهای اسلامی دارد که این با نوع ادبیات بکار گرفته شده توسط این نماینده عزیز همخوانی ندارد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سیستان و بلوچستان یادآور شد: رسالت ما انسجام وعمق‌بخشی داخلی است، لازم است مسئولان استانی، چهره واقعی مردم استان سیستان و بلوچستان را آنگونه که شایسته مردم این استان است به کشور معرفی کنند.

گفتنی است ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سیستان و بلوچستان ضمن محکوم‌کردن این بداخلاقی صورت گرفته، اعلام کرد: انتظار است فرد متخلف با توبه به درگاه خداوند و پوزش از ملت ایران، این بداخلاقی را جبران کند. 

انتهای پیام

captcha