آمادگی ساخت برنامه‌های محتوایی با موضوع مساجد را داریم
کد خبر: 3774014
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳
‌مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد ‌اردبیل؛

آمادگی ساخت برنامه‌های محتوایی با موضوع مساجد را داریم

گروه فرهنگی- مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی ـ هنری مساجد استان اردبیل گفت: همکاری صدا و سیما مرکز اردبیل و کانون‌های مساجد سازنده است و آمادگی ساخت برنامه‌های محتوایی با موضوع مساجد را داریم.

آمادگی ساخت برنامه های محتوایی با موضوع مساجد را داریمبه گزارش ایکنا از اردبیل، نادر سقاء، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، امروز، 28 آذرماه، در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: برنامه‌ها و مسابقات قرآنی متنوعی توسط کانون‌های مساجد هم زمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان اردبیل برگزار خواهد شد که امیدواریم بازتاب های خبری و رسانه ای مربوطه را از سوی صدا و سیما شاهد باشیم.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، تصریح کرد: همکاری صدا و سیما مرکز اردبیل و کانون‌های مساجد سازنده است و آمادگی همکاری در ساخت برنامه‌های محتوایی با موضوع مساجد را داریم.
وی، اظهار داشت: پویش جمع خوانی سرودهای انقلابی توسط اعضای کانون های مساجد در دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب پیش بینی شده است که امیدواریم همکاری خوبی بین صدا و سیما و کانون های مساجد را شاهد باشیم.
سقاء، بیان کرد: «جشنواره قرآنی مدهامتان» نیز همزمان با جشن‌های انقلاب اسلامی با حضور اعضای کانون‌های مساجد اردبیل برگزار خواهد شد.
سقاء، افزود: مساجد در سراسر کشور در دوران پیروزی انقلاب اسلامی نقش سازنده ای داشتند و امروز باید نسل‌های جدید را با کارکردهای مساجد آگاه سازیم تا بتوانیم تاثیرگذاری این مرکز مهم دینی را در شرایط مهم کشور شاهد باشیم.
ماندگاری کارهای هنری با اصالت، بیشتر است
در این دیدار، علی ملااحمدی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان اردبیل نیز ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در کانون مساجد اردبیل، گفت: کانون‌های مساجد یکی از پرافتخارترین نهادهای انقلابی جمهوری اسلامی پس از انقلاب است که توانسته در راستای مقابله با جنگ نرم دشمنان فعالیت کند.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان اردبیل، تصریح کرد: جشن‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در پیش است و آماده همکاری بیشتر در معرفی ظرفیت‌های کانون‌های مساجد هستیم.
این مقام مسئول، خاطر نشان کرد: تولیدهای محتوای کانون های مساجد می تواند ظرفیت بزرگی برای همکاری در تولید برنامه‌های فاخر با محتوای مسجدی باشد.
ملااحمدی، تاکید کرد: کارهای هنری که با ذوق و هنر همراه است و با اصالت تهیه و تولید می‌شود باعث ماندگاری بیشتر خواهد شد.
وی، افزود: آمادگی کامل برای استفاده از ظرفیت‌های هنری مساجد در آگاه سازی عموم جامعه هستیم.
انتهای پیام

captcha