ارسال ۳ هزار اثر به جشنواره سراسری «ققنوس»
کد خبر: 3771172
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵

ارسال ۳ هزار اثر به جشنواره سراسری «ققنوس»

گروه فرهنگی ـ دبیر سومین دوره جشنواره کشوری دانشجویی ققنوس از ارسال سه هزار اثر هنری از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

ارسال 3 هزار اثر به جشنواره سراسری ققنوس

محمود یوسفی، دبیر سومین دوره جشنواره کشوری دانشجویی ققنوس در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: از مجموع این تعداد ، 250 اثر به مرحله نهایی راه پیدا کرد که از بین آنان آثار برتر انتخاب شدند.
وی افزود: سومین دوره جشنواره ققنوس مرحله استانی آن برگزار شده و مراسم پایانی دومین و سومین دوره این جشنواره به صورت همزمان روزهای 23 تا 25 آذر ماه جاری در دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار می‌شود.
یوسفی با بیان اینکه در هر بخش از این جشنواره سه برگزیده خواهیم داشت، گفت: این جشنواره در بخش ‌های هنر‌های تجسمی (عکس، پوستر، خوشنویسی و کاریکاتور)، ادبیات (شعر، داستان کوتاه، ادبیات نمایشی، نمایشنامه و فیلمنامه نویسی، نمایش خیابانی)، فیلم کوتاه (مستند انیمیشن)، موسیقی (موسیقی سنتی، تلفیقی و محلی) شرکت‌کننده دارد.
دبیر جشنواره ققنوس اظهار کرد: موضوع ویژه جشنواره دوم و سوم حمایت از کالای ایرانی است و در حاشیه جشنواره شب شعر، برگزاری کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود.
وی گفت: بخش استانی این جشنواره برگزار شده و برگزیدگان این مرحله نیز تجلیل خواهند شد.
در این دوره، وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت و درمان، دانشگاه آزاد اسلامی، نواحی بسیج دانشجویی استان مازندران و البرز و سازمان بسیج مستضعفان با معاونت فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی همکاری دارند.
انتهای پیام

captcha