۸ مدرسه خیّرساز در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد
کد خبر: 3768210
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳

۸ مدرسه خیّرساز در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

گروه فرهنگی - رئیس مجمع خیّرین مدرسه ساز استان اردبیل گفت: تا پایان امسال هشت پروژه خیّرساز در قالب هفت مدرسه و یک کتابخانه تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

۸ مدرسه خیّرساز تا پایان امسال در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسدبه گزارش ایکنا از اردبیل، جواد قرآن نویس، رئیس مجمع خیّرین مدرسه ساز استان اردبیل، روز گذشته، هشتم آذرماه درحاشیه بررسی پروژه‌های خیّرساز در اردبیل گفت: از این تعداد پروژه خیرساز، هفت طرح مدرسه سازی در قالب ۳۱ کلاس درس بوده و یک پروژه نیز کتابخانه روستایی است.
وی با اشاره به اجرای دو مدرسه ۱۲ کلاسه در اردبیل افزود: دو مدرسه پنج و سه کلاسه در پارس آباد، مدرسه سه کلاسه روستایی، مدرسه شش کلاسه آبی بیگلو شهرستان نمین و مدرسه دو کلاسه در هیر پروژه‌های خیّرسازی هستند که امسال به افتتاح خواهند رسید.
رئیس مجمع خیّرین مدرسه ساز استان کتابخانه روستای طولش شهرستان خلخال را دیگر پروژه افتتاحی امسال برشمرد و گفت: این پروژه‌ها حداکثر تا دو ماه آینده افتتاح و تحویل آموزش و پرورش مناطق خواهند شد.
وی با بیان اینکه از ابتدای امسال ۱۶ مدرسه خیّری در قالب ۷۶ کلاس درس در این استان افتتاح و تحویل شده است، تاکید کرد: تاکنون خیّرین استان اردبیل بیش از ۳۹۰ مدرسه احداث و به آموزش و پرورش تحویل داده اند.
قرآن نویس این استان را در بحث ساخت مدارس خیّری جزو استان‌های موفق و برتر کشور دانست و تاکید کرد: مجمع خیّرین مدرسه ساز استان اردبیل در افتتاح پروژه‌های عمرانی رکورد زده و بیشتر از دولت در استان مدرسه ساخته است.
انتهای پیام

captcha