برگزاری جشنواره محلی «قرآن و عترت» در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3759768
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷

برگزاری جشنواره محلی «قرآن و عترت» در کهگیلویه و بویراحمد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس دفتر قرآن و عترت ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره محلی تئاتر خیابانی قرآن و عترت در بهمئی خبر داد.

برگزاری جشنواره محلی«قرآن و عترت» در کهگیلویه و بویراحمد

جان‌محمد خوب‌پور، رئیس دفتر قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: محفل انس با قرآن به‌مناسبت اربعین حسینی در مسجد اباالفضل‌ العباس(ع) سرآبتاوه بزرگترین روستای کشور به همت کانون فرهنگی و هنری مکتب الزهرا(س) با حضور دلدادگان حسینی و محبین قرآن و اهل بیت(ع) برگزار شد.
وی با اشاره به احادیث و روایات درباره اهمیت و ارزش قرآن، افزود: قرآن کتاب زندگی است و صرف به قرآن بعه‌نوان یک کتاب مقدس و متبرک نگاه نکنیم و دستورات و شیوه زندگی را از آن بیاموزیم.
رئیس دفتر قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: امروزه علم پزشکی، علم نجوم و سایر علوم پایه، محتاج قرآن هستند زیرا سرنخ‌هایی که قرآن می‌دهد هر کدام دریچه ورود به اطلاعات گسترده و ارزشمندی است.
خوب‌پور با اشاره به اهمیت قرآن در جهت سلامت جسم و روح، تصریح کرد: نسخه‌های سلامتی جسم در قرآن معرفی شده که بشر را به سلامتی سوق می‌دهد.
وی در ادامه از برگزاری جشنواره محلی تئاتر خیابانی قرآن و عترت در بهمئی خبر داد و ابراز کرد: گروه‌های استانی تئاتر این برنامه را نیز اجرا می‌کنند. 
رئیس دفتر قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد حمایت از نمایشگاه‌های آثار هنری قرآنی در دنا را از دیگر برنامه‌های در دست اقدام برشمرد.

انتهای پیام

captcha