مهلت ارسال اثر به «نشان شیرازه» تمدید شد
کد خبر: 3759276
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹

مهلت ارسال اثر به «نشان شیرازه» تمدید شد

گروه ادب ــ دبیرخانه سومین جشنواره دوسالانه نشان شیرازه مهلت ارسال اثر را تا 30 آبان‌ماه تمدید کرد.

مهلت ارسال اثر به «نشان شیرازه» تمدید شدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی خانه کتاب؛ مهلت ارسال آثار به سومین دوسالانه «نشان شیرازه» تمدید شد. علاقه‌مندان برای ارسال اثر تا چهارشنبه 30 آبان‌ماه فرصت دارند.
«سومین دوسالانه  هنر طراحی كتاب» با هدف تأكید بر اهمیت طراحی یكپارچه و خلاقانه  پیكره  «كتاب» به‌عنوان موضوعی مهم در طراحی گرافیک و صنعت نشر، تشویق هنرمندان، ناشران و دست اندركاران صنعت نشر به ارتقاء جایگاه طراحی كتاب، معرفی و ارائه الگوی مناسب برای طراحی گرافیک كتاب و تلاش برای بازشناسی و بازآفرینی میراث كتاب آرایی در فرهنگ ایران برگزار می‌شود.
نشان شیرازه جایزه ای است كه هر دو سال به «شكل» (فیزیک) كتاب های منتشرشده و پدیدآورندگان هنری آن (تیم طراحی)، برمبنای ارزش های توأم «زیبایی» و «عملكرد» اهدا می شود. ازآن‌جاكه طراحی یكپارچه كتاب، بازشدن نقش مدیر هنری و حُسن همجواری عوامل هنری كتاب، در سال‌های اخیر، در مسیر نزدیک  شدن به جایگاه اصلی و مهم خود است. نشان شیرازه می تواند هر دو سال و با توجه به واقعیت های طراحی كتاب و فضای مسلط دوره برگزاری، فهرست جوایز خود را به جریان حرفه ای و زیر شاخه های فعال آن تنظیم كند.
نشان شیرازه «سومین دوسالانه هنر طراحی كتاب» در دو بخش «پیكره  كتاب»(كتاب برتر به‌عنوان پیكره ای واحد و یكپارچه) و «اجزای كتاب» (اجزای كتاب هایی كه كل كتاب به‌عنوان اثر برتر شناخته نمی شوند) برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha