ایجاد شکاف قومیتی؛ هدف دشمنان از حادثه تروریستی اهواز
کد خبر: 3750872
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
متقی‌نیا مطرح کرد:

ایجاد شکاف قومیتی؛ هدف دشمنان از حادثه تروریستی اهواز

گروه اجتماعی ـ امام جمعه موقت خرم‌آباد ضمن محکومیت حادثه تروریستی حمله به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز، اظهارکرد: ایجاد تفرقه و شکاف قومیتی هدف دشمنان از حادثه تروریستی اهواز بود.

ایجاد شکاف قومیتی؛ هدف دشمنان از حادثه تروریستی اهواز

 به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم متقی‌نیا، امام‌ جمعه موقت خرم‌آباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد که در مصلی الغدیر این شهر برگزار شد، با اشاره به برگزاری پرشور عزاداری سرور و سالار شهیدان، مراسمات عزاداری اباعبدالله را دارای عمق محتوایی و بصیرتی دانست و گفت: اشتیاق حضور همراه با شور و شعور مردم مسلمان در جلسات و مراسم عزاداری امام حسین(ع) دارای شکوه و عظمت بوده و هر سال نسبت به سال های گذشته دارای فراگیری بیشتری است.
وی ضمن محکومیت حادثه تروریستی اهواز، کاخ سفید را مرکز فرماندهی حادثه اهواز دانست و افزود: شهید هادی الماسیان از لرستان نیز در زمره شهیدان حادثه تروریستی اهواز بود.
حجت‌الاسلام متقی‌نیا با ذکر این مطلب که حادثه تروریستی اهواز نشان داد که دشمنان ما هنوز فعال هستند و به دنبال کارهای بزدلانه و ناجوانمردانه هستند، گفت: دشمنان برای رسیدن به هدف خود از هر گونه پستی و ناجوانمردی دریغ نمی‌کنند.
امام جمعه موقت خرم‌آباد با تشریح عناصر این حادثه تروریستی که منجر به شهادت عده‌ای از هموطنان شد، اظهارکرد: در این حادثه چند عنصر خودفروخته اقدام به ترور مردم کردند و این به امر به فرماندهی کاخ سفید رخ داد این در حالی است که آمریکا می‌خواهد انقلاب اسلامی ایران را از بین ببرد.

آمریکا برای شکست روح مقاومت ملت ایران سرمایه‌گذاری کرده است

وی با اشاره به این‌که آمریکا شکست روح مقاومت ملت ایران را هدف قرار داده‌اند، به عجین شدن خاک خوزستان با خون شهدا اشاره کرد و خاطرنشان کرد: ایجاد تفرقه در بین اقوام مختلف، هدف دشمنان از حادثه تروریستی اهواز بود که در این راستا خوزستان را هدف قرار دادند این در حالی‌است که خوزستان قلب تپنده عزت و شرف و کانون مقاومت ایران است.
متقی‌نیا با ذکر این مطلب که در حادثه تروریستی اهواز نیروهای مسلح با رشادت و ایثارگری جان پناه مردم شدند به شهادت «هادی الماسیان» از لرستان در این حادثه اشاره کرد و با انتقاد از عدم حضور برخی سازمان‌های فرهنگی در آیین تشییع پیکر مطهر این شهید، تصریح کرد: سازمان‌هایی که وظیفه آن‌ها بزرگداشت شهدا است حتی جایگاهی برای مراسم این شهید برپا نکرده بودند این در حالی‌است که این مراسم در شان شهید «هادی الماسیان» نبود.
امام جمعه موقت خرم‌آباد با ذکر این مطلب که مسئولان در جنگ اقتصادی و برای مقابله با این جنگ نباید شب و روز داشته باشند، گفت: برخی مسئولان ما گویا در خواب و در حال چرت زدن هستند در حالی‌که باید حال و روز کارگر بیچاره‌ای را که توان خرید ندارد را درک کنند.
وی سالروز حمله به حرمین عسگرین و حرکت کاروان اسیران کربلا از کوفه به طرف شام را مناسبت‌های هجری و قمری هفته دانست و عنوان کرد: لرستان در نرخ گران‌فروشی رتبه دوم کشور است و مسئولان هیچ‌گونه نظارتی در این راستا ندارند.

انتهای پیام

captcha