همایش «شیرخوارگان حسینی» با حضور بیش از 2500 بانوی تشیع و تسنن در تایباد برگزار شد
کد خبر: 3746725
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷

همایش «شیرخوارگان حسینی» با حضور بیش از 2500 بانوی تشیع و تسنن در تایباد برگزار شد

گروه شهرستان‌ها - همایش «شیرخوارگان حسینی» جمعه، ۲۳ شهریورماه همزمان با سراسر کشور با حضور بیش از 2500 بانوی تشیع و تسنن در شهرستان‌ مرزی تایباد برگزار شد.

پوششی/ //همایش «شیرخوارگان حسینی» با حضور بیش از 2500 تشیع و تسنن در تایباد برگزار شد

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به‌ منظور بزرگداشت یاد و خاطره بزرگ سرباز عاشورا، حضرت علی‌اصغر(ع)، این شهرستان با برگزاری همایش «شیرخوارگان حسینی» میزبان مادران و فرزندانشان بود.

حرکات و سکنات والدین ذهن و شخصیت کودک را شکل می‌دهد
در این مراسم که روز جمعه، ۲۳ شهریور ماه، همزمان با چهارمین روز از ماه محرم، در سالن همایش خلیج فارس دانشگاه پیام نور تایباد برگزار شد، حجت‌الاسلام علی قابل، از فضلای حوزه علیمه قم و کارشناس امور تربیتی، گفت: حرکات و سکنات والدین ذهن و شخصیت کودک را شکل می‌دهد؛ بنابراین رفتارها باید براساس نظام ارزشی دینی انجام گیرد.

وی با اشاره به این مهم که اهل بیت پیامبر(ص) نظام ارزشی معنوی را برای ما تبیین کرده‌اند، افزود: زندگی خانواده‌ها باید بر اساس ارزش‌های معنوی بنا شود و خوبی ها به‌جای ظواهر دنیوی ترویج پیدا کند که این امر باید از کودکی آموزش داده شود.

این روحانی و مبلغ دینی بیان کرد: مشکلات امروز خانواده‌ها به دلیل عدم شناخت و بکارگیری ارزش‌های دینی در ذهن افراد از دوران کودکی است و در بزرگسالی ادامه پیدا می‌کند.

این مراسم با همکاری ستاد مجمع جهانی علی اصغر(ع) در سالن همایش‌ خلیج فارس دانشگاه پیام نور تایباد برگزار شد و بیش از 600 دست لباس مخصوص شیرخواران توسط یکی از بانوان خیاط اهل سنت این شهرستان با هزینه شخصی به این همایش اهدا گردید که هرساله این بانوی نیکوکار به دلیل اعتقادی که به خاندان پیامبر(ص) دارد با این مجمع همکاری خواهد داشت.

پوششی/ //همایش «شیرخوارگان حسینی» با حضور بیش از 2500 تشیع و تسنن در تایباد برگزار شدپوششی/ //همایش «شیرخوارگان حسینی» با حضور بیش از 2500 تشیع و تسنن در تایباد برگزار شدپوششی/ //همایش «شیرخوارگان حسینی» با حضور بیش از 2500 تشیع و تسنن در تایباد برگزار شدپوششی/ //همایش «شیرخوارگان حسینی» با حضور بیش از 2500 تشیع و تسنن در تایباد برگزار شد

 انتهای پیام

captcha