کانون‌های مساجد؛ ظرفیتی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی
کد خبر: 3734631
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸

کانون‌های مساجد؛ ظرفیتی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

گروه فرهنگی- مسئول ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز، مساجد را محل رجوع مردم خواند و گفت: همراهی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با نیروی انتظامی در راستای پیشگیری از جرم و آسیب‌های اجتماعی موثر است.

کانون‌های فرهنگی هنری مساجد؛ ظرفیتی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

به گزارش ایکنا از البرز، حجت الاسلام کاظم شکری، در دیدار با فرماندهی انتظامی استان البرز که صبح امروز(8 مرداد) در دفتر فرماندهی نیروی انتظامی این استان برگزار شد، اظهارکرد: نهاد کانون‌های فرهنگی هنری در سطح استان البرز یکی از نهادهای موثر در راستای پویایی مسجد است.
وی افزود: شورای انقلاب فرهنگی با تشکیل ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد که با عضویت مسئولان همراه است در راستای رونق برنامه‌های فرهنگی مساجد گام‌های موثری برداشته است.
این مسئول با در نظر گرفتن اهمیت فعالیت 24 هزار کانون فرهنگی هنری مساجد در سطح کشور عنوان کرد: در سطح استان البرز 388 کانون فرهنگی هنری فعالیت می‌کنند که این تعداد شامل مساجد فعال است.
شکری در ادامه با در نظر گرفتن اهمیت نقش مشاوران نیروی انتظامی استان در مساجد در بحث آسیب‌های اجتماعی، مطرح کرد: متناسب با اهمیت حضور نوجوان و جوانان در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، انتظار می‌رود در قالب یک تفاهم‌نامه همکاری، شاهد به ثمر نشستن اهداف نیروی انتظامی استان در جهت نظم و امنیت با همراهی کانون‌های مساجد باشیم.
مسئول ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با تاکید بر اهمیت دغدغه نیروی انتظامی استان مبنی بر ایجاد نظم و امنیت، گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به صورت معمول از مقطع پیش دبستانی تا کنکور برنامه دارد که این ظرفیت قابل تأمل در بستر یک تفاهم‌نامه، دستاوردهای فرهنگی، امنیتی را به همراه دارد.
انتهای پیام./

captcha