قرارگاه اقتصاد مقاومتی به دنبال حل مشکلات واحدهای صنعتی است
کد خبر: 3733929
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶

قرارگاه اقتصاد مقاومتی به دنبال حل مشکلات واحدهای صنعتی است

گروه سیاست و اقتصاد- وزیر دفاع به استفاده از تولیدات داخل تأکید کرد و گفت: قرارگاه اقتصاد مقاومتی به دنبال حل مشکلات واحدهای صنعتی است.

قرارگاه اقتصاد مقاومتی به دنبال حل مشکلات واحدهای صنعتی استبه گزارش ایکنا از زنجان، ، امیر سرتیپ امیر حاتمی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه حمایت از تولیدات داخلی از نخستین مصوبات بعد از انتخاب شعار سال با تدبیر مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: وزارتخانه‌ها طبق وظیفه خود مصمم به استفاده از تولیدات کارخانه‌های داخلی استفاده هستند.
 
وی استفاده از تولیدات داخل در بین آحاد جامعه را مورد تأکید قرار داد و گفت: در همین راستا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای متعلق به وزارت دفاع، کالاهای تولید داخل عرضه می‌شود و تاکید ما نیز بر همین است.
 
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه در بازدید امروز از یک پروژه صنعتی مشکلات آن برای تکمیل احصا شد، افزود: سعی می‌شود برای راه‌اندازی این مجموعه تولیدی که هم برای تولید و هم برای اشتغال مهم است، اقدامات لازم انجام شود.
 
وی توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی را حائز اهمیت برشمرد و گفت: در بازدید از زنجان باید عنوان کرد گام‌های خوبی در استان در این حوزه برداشته شده است و درک، فهم و بلوغ خوبی هم در این بخش دیده می‌شود.
 
امیر سرتیپ حاتمی ادامه داد: قرارگاه اقتصاد مقاومتی کشور به دنبال کمک به مجموعه‌های فعال اقتصادی است، همه تلاش مجموعه دولت و استانداری‌ها بر این است که به واحدهای صنعتی کمک کرده و تلاش می‌شود تسهیلات لازم را در این رابطه پرداخت کنند.

انتهای پیام
captcha