اجرای 70 درصد برنامه‌های پیشگیری از قاچاق کالا و ارز در دانشگاه‌ها و مدارس
کد خبر: 3727459
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹

اجرای 70 درصد برنامه‌های پیشگیری از قاچاق کالا و ارز در دانشگاه‌ها و مدارس

گروه سیاسی- دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان گفت: بیشتر برنامه‌های کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در بحث پیشگیری بوده که 70 درصد این برنامه‌ها در دانشگاه‌ها و مدارس استان اجرا شده است.

اجرای 70 درصد برنامه‌های پیشگیری از قاچاق کالا و ارز در دانشگاه‌ها و مدارس

به گزارش ایکنا از کردستان، رضا میرزایی، دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان در همایش عمومی طرح «میثاق حمایت از کالای ایرانی» که امروز 14 تیرماه در مجتمع امام خمینی(ره) استان برگزار شد، اظهار کرد: ۷۰ درصد برنامه‌های کمیسیون در بحث پیشگیری، توجیه و آموزش در دانشگاه‌ها و مدارس بوده است.
وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی کمیسیون قاچاق کالا و ارز افزود: ما با مراکز دانشگاهی تفاهم‌نامه امضا کردیم که از نزدیک با آنها جهت آموزش و پیشگیری از قاچاق کالا و ارز همکاری داشته باشیم.
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به کارهای انجام شده در زمینه پیشگیری بیان کرد: نشست های متعددی با ائمه جمعه و اهل قلم برگزار کردیم که بتوانیم مؤثرتر از قبل در پیشبرد اهدافمان ظاهر شویم.
وی با اشاره به سازماندهی بین فروشندگان مشروبات الکلی بیان کرد: فروشندگان مشروبات از خریداران و انتقال‌دهندگان تا فروش نرفتن کامل محموله پول دریافت نمی‌کنند و این نشان دهنده عزمی جزم برای ضربه به مقدسات ماست.
میرزایی در خصوص ضبط مشروبات الکلی وارده به استان عنوان کرد: سال گذشته 35 تن مشروبات که با عنوان گاز «ال پی جی» توسط تانکرها قصد ورود به کشور را داشته‌اند، ضبط کرده‌ایم.
میرزایی ادامه داد: در این رابطه جلسه ای برای کامیونداران برگزار کردیم و به زبان های فارسی، کوردی و عربی بروشورهایی توجیهی را بین آن ها پخش کردیم که مثمر ثمر واقع شده است.
وی در پایان یادآور شد: ما در سال گذشته 12عملیات انهدام کالا سلامت محور به ارزش 11 میلیارد تومان داشته‌ایم و این نشان دهنده حساسیت ما در بحث قاچاق کالاهای سلامت محور است.
انتهای پیام

captcha