فراخوان ثبت نام دوره‌های آموزشی مؤسسه قرآنی «طه»
کد خبر: 3706331
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲

فراخوان ثبت نام دوره‌های آموزشی مؤسسه قرآنی «طه»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه قرآنی طه برای برگزاری کلاس‌های آموزشی ترم تابستان فراخوان ثبت نام داد.

فاطمه فرزين‌فر، مدیر مؤسسه طه کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ با اشاره به برپایی دوره‌‌های مختلف قرآنی از سوی این مؤسسه اظهار کرد: در حال حاضر دوره‌های متنوع قرآنی ویژه تمامی سنین از سوی مؤسسه در حال برگزاری است.
وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه قرآن‌آموزان این مؤسسه در حال تحصیل هستند و فرصت چندانی برای حضور در کلاس‌های قرآن مؤسسه ندارند بنابراین در نظر داریم تا برنامه‌های متنوعی را برای تابستان آنها در نظر بگیریم.

فراخوان ثبت نام دوره‌های آموزشی مؤسسه قرآنی «طه»
زرین‌فر با اشاره به کلاس‌هایی که برای تابستان در نظر گرفته شده و فراخوان آن نیز داده شده است، اظهار کرد: در نظر داریم تا دوره‌های مختلفی از جمله روخوانی، روان‌خوانی،‌ تجوید مقدماتی و پیشرفته، مترجمی زبان و حفظ قرآن ویژه خردسالان ر برگزار کنیم.
مدیر مؤسسه طه کرمان با بیان اینکه دوره‌‌های مذکور ویژه بانوان و آقایان و گروه سنی 4 تا 60 است، تصریح کرد: در گروه آقایان تنها تا 15 سال ثبت نام می‌شود ولی در گروه بانوان هیچ محدودیت سنی وجود ندارد.
زرین‌فر ادامه داد: فراخوان ثبت نام این دوره‌های از 15 فروردین‌ماه آغاز و همچنان ادامه دارد و با پایان یافتن مهلت ثبت نام درباره روز‌های برگزاری این دوره‌های تصمیم‌گیری می‌شود.
یادآور می‌شود، مؤسسه طه در کرمان بلوار 22 بهمن، چهارراه شعبانیه، خیابان شهیدان اعتباری کوچه 3 نبش شرقی سه واقع شده است.

captcha