برملا شدن چهره نفاق و صهیونیستی حاکمان سعودی از برکات انقلاب اسلامی است
کد خبر: 3703400
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴

برملا شدن چهره نفاق و صهیونیستی حاکمان سعودی از برکات انقلاب اسلامی است

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه مشهد با بیان اینکه امروز هم استکبار و هم ازناب آن، چهره شفافی در دنیای اسلام در برابر بینش مسلمانان جهان پیدا کرده است، گفت: برملا شدن چهره نفاق و صهیونیستی حاکمان سعودی یکی از برکات انقلاب است و امروز دیگر پرده کنار رفت و یهودی و صهیونیست بودن این‌ها مشخص شد.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی علم‌الهدی، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد ظهر امروز 17 فروردین ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در حرم مطهر امام رضا(ع)، با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در مسجد گوهرشاد و دیگر مساجد شهر و کشور، اظهار کرد: بهترین عبادت پروردگار، یعنی اعتکاف معتکفان انجام شد و در تمام کشور این اعتکاف، یک مانور دلدادگی برای دلدادگان به ذات مقدس حق بود، خداوند متعال از همه عزیزان قبول کند.
وی ادامه داد: دوران تعطیلی ابتدای بهار تمام و کار و فعالیت در سال جدید که چهلمین سال انقلاب است، آغاز شده است، امیدواریم امسال در انقلاب مقدس اسلامی ما نقطه عطفی باشد و شاهد یک جهش عظیم انقلاب در دو جهت باشیم.
دشمن‌شناسی بر هیچ مسلمانی مخفی نیست
نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی عنوان کرد: امروز هم استکبار و هم ازناب استکبار، چهره شفافی در دنیای اسلام در برابر بینش مسلمانان جهان پیدا کرده‌اند و همه دشمن‌شناس هستند، چون حکام منافق کشورهای اسلامی نیز پرده از رخسار ننگین خود کنار زده اند و ماهیت یهودی‌گری و صهیونیستی خویش را نشان دادند.
وی، برملا شدن چهره نفاق و صهیونیستی حاکمان سعودی را یکی از برکات انقلاب برشمرد و گفت: در گذشته هم می‌گفتند این قبیله سعودی، یهودی‌اند منتها در مقام اثباتش مشخص نمی‌شود و حساب می‌شد که یک دشنامی به کفره خاندان سعودی داده می‌شود اما الآن دیگر پرده کنار رفت و یهودی بودن و صهیونیست بودن این‌ها دقیقاً مشخص شد.
وی در همین زمنیه اضافه کرد: بن سلمان در سفر به آمریکا با دو نشریه، یکی با مجله تایم و یکی نشریه آتلانتیک؛ در مصاحبه با تایم گفته ما با اسرائیل در جهات مختلف مشترکیم و نقطه اشتراک اولمان این است که ما دشمن مشترک داریم، یعنی تا به اینجا جلو رفتند.
آیت‌الله علم‌الهدی تصریح کرد: گفته غیر از این‌که دشمن مشترک داریم، در جریان‌های اقتصادی نیز با اسرائیل مشترک هستیم، اگر بنا شد فعالیت‌های اقتصادی‌مان را مشترک با اسرائیل شروع کنیم، خواهید دید بعد از مصر، اول کشور عربی هستیم که اسرائیل را به رسمیت می‌شناسیم، این حرف‌هایی است که حاکم شیطان سعودی با مجله تایم آمریکایی گفته است.
وی افزود: این شخصیت در مصاحبه با آتلانتیک گفته است اصلاً سرزمین فلسطین، ملک و متعلق به اسرائیل است، اسرائیل سرزمین خودش را به دست آورده است، که در پی این سخنان گلد برگ، سردبیر نشریه آتلانتیک غافلگیر شده و گفته در دنیا اولین رهبر عربی است که این حرف‌ها را می‌زند و چنین کلامی تاکنون از هیچ رهبر عربی صادر نشده است.
وی اضافه کرد: وقتی بنا شد قصه به اینجا بکشد، از روز اولی که انقلاب ما به پیروزی رسید، امام بزرگوار فرمودند که ما رسالت صدور این انقلاب را به سایر بلاد مسلمین داریم، 40 سال گذشت، انقلاب ما و دشمنی با آن، پرده از صورت یک جریان صهیونیستی حاکم بر حرمین شریفین کنار زد و در سال چهلم ثابت کرد این‌ها صهیونیست هستند.
آیا وقت قیام مسلمانان علیه استکبار نیست؟
امام‌جمعه مشهد مقدس با اشاره به بی‌توجهی حاکمان سعودی نسبت به وضعیت مردم عربستان، گفت: طبق اظهار سازمان بهداشت سعودی، الآن بخش عمده سرزمین عربستان را مرض «گال» گرفته است، مردم بیچاره مبتلا به این مرض هستند و این حاکم سعودی تمام ثروت مردم عربستان را روی پای ترامپ ریخته و آنجا خرج می‌کند و برای درمان مردم هیچ اقدامی نکرده، غیر از این است که مردم این سرزمین به بلای جنگ با یمن مبتلا هستند و هر روز موشک‌های یمنی به سرشان فرود می‌آید.
وی یادآور شد: الآن وقتش نیست مردم قیام کنند؟ این مردم که آرام نمی‌گیرند؛ امیدواریم سال چهلم انقلاب، سال جهش مردم و ملت‌های اسلامی دیگر در برابر این حکام ناپاک استکبار زده باشد که با همه قدرت قیام و دشمن را نابود کنند و ریشه استکبار را بکنند، این جهش اول است.
آیت‌الله علم‌الهدی، دومین نقطه جهشی انقلاب را حل مشکلات و معضلات داخلی دانست و ادامه داد: جهش دوم انقلاب مقدس اسلامی ما در سال چهلم، حل مشکلات داخلی خودمان است. تجربه گذشته به ما نشان داده اقتدار، پیشرفت و پیروزی در عرصه علمی، دفاعی و نظامی، مرهون طراحی، برنامه‌ریزی و مدیریت داهیانه و متفکرانه مقام معظم رهبری است.
وی در همین زمینه اضافه کرد: مشکلات اقتصادی و داخلی کشور نیز نتیجه مدیریت‌های مختلف و متنوعی است که در طول این چند سال به عهده دولت‌ها بوده و نتوانسته اند، اداره کنند، تجربه نشان داد مقام معظم رهبری به‌عنوان حجت امام زمان، مؤید از طرف بقیه‌الله است و اگر در عرصه‌های مدیریت داخلی و حل مشکلات، نسخه‌های رهبری عملی شود، موفق هستیم و جهش ما در حل مشکلات داخلی‌مان در سال چهلم انقلاب، ان شاالله به کار بستن نسخه‌های رهبری هم به وسیله شما مرد و زن معتقد و هم به وسیله مسئولان نظام و مجریان این کشور است.
مردم کالای خارجی نخرند و نفروشند
وی، تحقق شعار سال را در دو حوزه مردم و مسئولان تفکیک و اظهار کرد: مقام معظم رهبری، شعار سال را حمایت از کالای ایرانی معین کردند، حمایت از کالای ایرانی، یکی از مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی است، این حمایت با دو کیفیت جدی گرفته می‌شود، یکی به وسیله شما مردم که کالای خارجی نخرید و در مغازه‌ کالای خارجی نفروشید، این در معاملات خرد است، این تصمیم را بگیرید، درست است الآن ممکن است برخی کالا‌های داخلی ما از نظر کیفیت پایین‌تر باشد اما بایستید و مقاومت کنید، نتیجه مقاومت شما در اجتناب خرید کالای خارجی و بسته شدن دروازه کشور و این بازار 80 میلیونی به روی کالای خارجی، ایجاد کار و اشتغال است، این دستور رهبر و حجت امام زمان(عج) است.
نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی به وظیفه مسئولان و دولت در تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: یک سلسله معاملات کلان وجود دارد که مسئول و متولی‌اش دولت و یا بنگاه‌های بزرگ اقتصادی است و آنها هم باید دستور رهبری را عمل کنند از کالای ایرانی حمایت کرده و کالای خارجی وارد نکنند؛ با قراردادهایی که با دیگر کشورها به‌عنوان رابطه اقتصادی می‌بندید و هر قرارداد اقتصادی که یک‌طرفه است و کالای آنها به اینجا می‌آید، خلاف دستور رهبری است.
وی اضافه کرد: چند شب قبل در اخبار گفتند، در مورد قطعات یدکی اتومبیل که به وسیله کارگر ایرانی ساخته می‌شود، با یک دستگاه قطعه‌سازی خارج کشور قرارداد بسته شده است، فرد متصدی در اخبار گفت اگر این قرارداد بخواهد اجرا شود، در قدم اول 550 کارگر فناور در این کشور بیکار می‌شوند.
وی افزود: در حمایت از کالای داخلی فقط باید مردم خرید کنند؟ یا مسئولان هم باید این حرف را گوش دهند. چرا با بیرون قرارداد بستید؟ چطور بازار 80 میلیونی را زیر پای خارجی‌ها می‌اندازید و بعد از این‌طرف کاری می‌کنید که 550 کارگر در آن واحد بیکار شوند؟ رهبر، رهبر این مملکت، دولت و ملت است، تمام مدیریت‌ها و مسئولیت‌های شما چه در مجلس و چه در دولت بدون تنفیذ رهبر حرام است و مشروعیت ندارد.
آیت‌الله علم‌الهدی تأکید کرد: این درست نیست مردم ما مقید به اجرای فرمان رهبری باشند و جنس مرغوب خارجی نخرند و به کالای ایرانی اکتفا کنند، اما مسئولان این نظام که مسئولیتشان تحت رهبری رهبر است، قراردادهایی ببندند که یک پارچه ثروت مملکت برود خارج و کشور بشود بازار مصرف خارج.
چرا مشکلات را گردن رهبری می‌اندازید؟
وی با بیان این‌که انداختن ناتوانی‌ها به گردن رهبری، کار درستی نیست، تصریح کرد: این هم که رسم شده، تا به الآن نسخه نجات‌بخش این مملکت مال رهبری بوده است، از این‌طرف برخلاف فرمان رهبر عمل می‌کنند، به نتیجه نمی‌رسند و به شکست منتهی می‌شود، شکست را فرافکنی می‌کنند، گوشه و کنار زمزمه می‌کنند تا به گردن رهبر بیندازند. مشکلات اقتصادی مال کیست؟ این مشکلات را رهبر ایجاد کرد؟ رهبر که 4 سال است می‌گوید اقتصاد مقاومتی و عمل نمی‌کنید، اقتصاد مقاومتی را عمل کردید و دچار مشکل شدید یا ترک کردید و دچار مشکل شدید، اگر عمل نکردید و دچار مشکل شدید، پس این مشکلات به رهبری ارتباطی ندارد، چرا مشکلات را گردن رهبری می‌اندازید؟
امام‌جمعه مشهد با اشاره به فرافکنی‌های مسئولان نسبت به مشکلات کشور، افزود: هر قدمی می‌خواهند بردارند، اضطرار پیدا می‌کنند، خودشان نمی‌توانند، خلاف حرف‌ها و مطالب قبلی‌شان است، به گردن رهبری می‌اندازند.
وی ادامه داد: از چهار سال پیش در همین مکان مقدس و از همین تربیون، مسئله فیلتر شبکه‌های خارجی را مطرح کردم، در مقابل حمله و اهانت کردید و بد و بیراه گفتید، بعد از چهار سال خودتان به این نتیجه رسیده اید که تمام مفاسد و ناامنی‌های این کشور، اشکالات اقتصادی و مفاسد فرهنگی و اخلاقی به خاطر این شبکه اجتماعی خارجی است، حالا به این نتیجه رسیدید که فیلتر کنید، حالا می‌خواهید به گردن رهبری بیندازید که می‌خواهید فیلتر کنید؟ خودتان به این نتیجه رسیدید.
آیت‌الله علم‌الهدی با تأکید بر این‌که نباید برای خوش‌آیند چند انسان ناآگاه و بی‌توجه، مسائل را به گردن رهبری بیندازید، افزود: خیلی ممنون، خیلی متشکر، بعد از چهار سال هم به این نتیجه برسید و عمل کنید، باز هم متشکریم اما بیخودی آن چیزی را که یک روزی گفتید هیچ زمان دست ما روی دکمه فیلتر نخواهد رفت و حالا مجبور شدید را به رهبری فرافکنی نکنید، اگر چهار تا آدم ناآگاه، غیربصیر و بی‌توجه هنوز هم سنگ شبکه‌های خارجی را به سینه می‌زنند، شما به خاطر رضایت آنان مسئله را به گردن رهبری نیز نیندازید، این درست نیست. مسئولان این نظام دلسوزند، دلشان می‌خواهد کار کنند، در زحمت و تلاش هم هستند، خداوند بصیرت رهبر شناسی به آنان عنایت فرما.

انتهای پیام

captcha