گرامیداشت اسوه های صبر و مقاومت در فارس/ تقدیم 152 شهیده به انقلاب
کد خبر: 3697496
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲

گرامیداشت اسوه های صبر و مقاومت در فارس/ تقدیم 152 شهیده به انقلاب

گروه اجتماعی ـ پنجمین جشنواره «اسوه های صبر و مقاومت» ویژه گرامیداشت مقام مادران و همسران شهدا ایثارگران در فارس برگزار شد.

به گزارش ایکنا از فارس، همزمان با فرا رسیدن ایام گرامیداشت ولادت حضرت زهرا(س) و هفته تکریم مقام زن، پنجمین جشنواره «اسوه های صبر و مقاومت» ویژه گرامیداشت مقام مادران و همسران شهدا ایثارگران امروز،15 اسفندماه در نقاط مختلف فارس برگزار شد.
حمیدرضا گرامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس در این رابطه به خبرنگار ایکنا گفت: حضرت زهرا(س) به عنوان یک الگوی تمام نما برای همه بانوان در ابعاد مختلف به خصوص ترویج دین اسلام و حفاظت از جایگاه ولایت زمان خود و تربیت فرزندان الگویی است که در زمان انقلاب اسلامی مردم ما به تبعیت از ایشان حداکثر الگوگیری و استفاده کردند.
وی اظهار کرد: یکی از این الگوگیری ها مادران شهدا و جانبازانی هستند که با الگوگیری از حضرت زهرا(س) فرزندان خود را به خوبی تربیت کردند بنابراین پنجمین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت امروز در اداره کل حفظ و نشرارزش های دفاع مقدس با حضور مادران و همسران شهدا از اقشار مختلف اعم از سپاه، ارتش، جهاد، نیروی انتظامی، شهدای جنگ تحمیلی، انقلاب اسلامی و شهدای مدافعان حرم برگزار شد.
گرامی ادامه داد: در این مراسم که به صورت میزگردی و با حضور 300 نفر از مادران و همسران شهدا برگزار شد، تجلیل و تکریمی از خانواده ها شده و از هر قشر به بیان خاطرات و نکاتی پرداختند. 

وی در ادامه با بیان زنان در کنار مردان نقش بسیار موثری در پیروزی، تثبیت و حفظ این انقلاب داشته و  دارند، از تقدیم 152 شهیده به انقلاب اسلامی از این استان خبر داد.
انتهای پیام

captcha