کارکنان جهاددانشگاهی اردبیل با آرمان های شهدا تجدید بیعت کردند
کد خبر: 3688618
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲

کارکنان جهاددانشگاهی اردبیل با آرمان های شهدا تجدید بیعت کردند

گروه اجتماعی: به مناسبت ایام الله دهه فجر، کارکنان جهاددانشگاهی اردبیل روز شنبه 14 بهمن، با حضور در گلزار «شهدای غریبان»، با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی(ره)، مقام معظم رهبری و شهدای والامقام تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، در این مراسم جهادگران دانشگاهی اردبیل با قرائت فاتحه، عطرفشانی و نثار شاخه گل از مقام شامخ شهدا، ایثارگری و رشادت های آنان تجلیل کردند و یادشان را گرامی داشتند.
مهران اوچی اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل در حاشیه این مراسم با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر گفت: حضور در مزار شهدای انقلاب اسلامی و ادای احترام به مقام والای آنان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این حماسه آفرینان، روحیه خودباوری را در جامعه تقویت می کند.
اوچی اردبیلی، اقتدار، عزت و امنیت کشور را مدیون فداکاریهای شهدا و ايثارگران دانست و خاطرنشان کرد: حضور اقشار مختلف مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ آرمان های آن نقش بسزایی داشته است به همین خاطر مسئولان باید تمام تلاش خود را برای تامین رفاه و امنیت جامعه به کار گیرند.
وی با بیان اینکه ما به عنوان ادامه دهنده راه شهدا باید در راه سربلندی و تحقق اهداف و آرمان های انقلاب گام برداریم تصریح کرد: ایران اسلامی هم اکنون به برکت انقلاب اسلامی، با افتخار پله های ترقی را طی می کند و یکی از کشورهای امن منطقه و جهان است.

captcha