برگزاری 15 محفل انس با قرآن در دهه فجر
کد خبر: 3686642
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
در سبزوار صورت می‌گیرد؛

برگزاری 15 محفل انس با قرآن در دهه فجر

گروه شهرستان‌ها: کارشناس علوم قرآنی اداره تبلیغات اسلامی سبزوار با اشاره به مصوبات کمیته قرآنی این شهرستان، اظهار کرد: برگزاری 15 محفل انس با قرآن و برگزاری یادواره شهدا با رویکرد قرآنی از مهم‌ترین برنامه‌های ایام دهه فجر سبزوار است.

مصطفی رحیمی، کارشناس علوم قرآنی اداره تبلیغات اسلامی سبزوار در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی با اشاره به تشکیل کمیته قرآنی در سبزوار جهت اجرای برنامه‌های ایام دهه فجر به مشارکت اداراتی مانند اداره تبلیغات اسلامی، اداره اوقاف و امور خیریه، کانون‌های فرهنگی- هنری مساجد، اداره ارشاد و آموزش و پرورش اشاره کرد.

وی اظهار کرد: در این ایام قریب به 50 برنامه قرآنی، اعتقادی و 15 محفل انس با قرآن در سبزوار و مناطق حاشیه‌ای سبزوار و شهرهای تابعه اجرا خواهد شد.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات متنوع قرآنی و تقدیر از حافظان قرآنی، افزود: برگزاری یادواره شهدا با رویکرد قرآنی در مسجد الغدیر سبزوار، اجرای مراسم فجر فاطمی در هیئت‌های مذهبی، برگزاری مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه در سطح مدارس توسط آموزش و پرورش، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در بقاع متبرکه و امامزاده‌ها و اجرای گفتمان‌های اعتقادی با محوریت فجر فاطمی در مدارس از دیگر برنامه‌های ایام دهه فجر سبزوار است.
کارشناس علوم قرآنی اداره تبلیغات اسلامی سبزوار با تاکید بر اینکه اداره تبلیغات اسلامی سبزوار به عنوان دبیر کمیته قرآنی سبزوار تعیین شده است، گفت: از برنامه‌های مصوب شده دیگر برای این ایام برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب هشت میلی متر از انقلاب است.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مصطفی رحیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۵:۲۷
0
0
با تقدیم سلام و احترام
وتشکر ویژه بابت زحمات جهادی و بیدریغ خبرنگار محترم خبرگزاری ایکنا در شهرستان سبزوار
جناب آقای ملکی عزیز
واقعا از شما متشکریم
همواره در پناه قرآن و اهل بیت(ع) محفوظ وپایدار باشید
captcha