فضای مجازی به قتلگاه جوانان تبدیل شده است
کد خبر: 3685084
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷

فضای مجازی به قتلگاه جوانان تبدیل شده است

گروه اجتماعی: رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: متاسفانه امروز فضای مجازی به قتلگاه جوانان تبدیل شده و حتی امنیت کشور را هدف قرارداده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، سردار غلامحسین غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، چهارم بهمن در بازدید از مناطق حاشیه‌نشین استان البرز با اشاره به اینکه آسیب‌های اجتماعی به معضلی بزرگ در جامعه تبدیل شده است، اظهارکرد: امسال 325 محله تحت پوشش طرح مقابله با آسیب‌های اجتماعی طلاق و اعتیاد قرار گرفتند.
وی افزود: برای حل معضلات اجتماعی باید الگو داشته باشیم، زمان را از دست ندهیم و از توانمندی جوامع محلی وحمایت پیشکسوتان بهره‌مند شویم.
این مسئول بیان کرد: در بحث ازدواج و مهار نرخ طلاق جوانان به دنبال به روز رسانی اقدامات هستیم تا با ارائه مدل‌های جدید نتایج بهتری حاصل شود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در ادامه به موضوع آسیب‌های فضای مجازی اشاره کرد و گفت: باید تهدیدهای فضای مجازی را به فرصت تبدیل کنیم، متاسفانه امروز فضای مجازی به قتلگاه جوانان تبدیل شده و حتی امنیت کشور را هدف قرارداده است.
وی تاکید کرد: دولت باید به‌صورت جدی‌تر برای فضای مجازی برنامه داشته باشد و به دنبال راهکار برای حل آسیب‌های این حوزه باشد.

captcha