لزوم سوق دادن فضای دهه فجر به سمت افزایش نشاط اجتماعی
کد خبر: 3684965
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین:

لزوم سوق دادن فضای دهه فجر به سمت افزایش نشاط اجتماعی

گروه فرهنگی: معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت: فضای استان در دهه فجر باید به سمت نشاط اجتماعی سوق داده شود و در این راستا از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، علیرضا آشناگر معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین، در همایش فرمانداران و بخشداران استان بیان کرد: فضای استان در دهه فجر باید به سمت نشاط اجتماعی سوق داده شود و در این راستا از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد استفاده کرد.
وی افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین عملکرد دولت یازدهم از سوی مدیران، فرمانداران و بخشداران است.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت: د فضایی که جهان غرب با اختلافات گسترده‌ای که پیرامون انرژی هسته‌ای با کشور پیدا کرده بود توانسته بود کشور را در تنگنای اقتصادی قرار بدهد و التهاب و بی‌برنامگی بر کشور سایه انداخته بود.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین خاطرنشان کرد: با روی کار آمدن دولت یازدهم تورم تک‌رقمی شد، نرخ رشد اقتصادی افزایش یافت و در حوزه سیاست خارجی با تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری و تیم مذاکره‌کننده، اختلافات ایران با کشورهای غربی پیرامون مسئله هسته‌ای کشور در قالب برجام حل‌وفصل شد.
آشناگر افزود: اگرچه باید اذعان کرد بدعهدی آمریکا در این خصوص مشکلاتی را به بار آورد که اگر این بدعهدی وجود نمی‌داشت شاهد نتایج بهتر و بیشتری از برجام بودیم.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوینعنوان کرد: تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های دولت، ارتقاء سطح امیدواری مردم و بیان شرایط و محدودیت‌های دولت جز مانیفست فرمانداران و بخشداران در دوره جدید است.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین عنوان کرد: تعامل و گفت‌وگو با نمایندگان گروه‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی باید در دستور کار فرمانداران و بخشداران باشد و از قهر با گروه‌ها پرهیز شود.
وی تصریح کرد: فضای سیاسی کشور باید تلطیف و نزاع‌ها و تنش‌ها، جای خود را به رقابت‌های سالم سیاسی بدهد.
آشناگر عنوان کرد: آسیب‌های اجتماعی یک تهدید جدی برای کشور محسوب می‌شود لذا بررسی علل و عوامل این ناهنجاری‌ها و چاره‌اندیشی برای ساماندهی، پیشگیری و کنترل این مسائل باید به جد در دستور کار فرمانداران و بخشداران قرار بگیرد.
معاون استاندار با تأکید بر توجه به مطالبات شهروندان بیان کرد: موضع فرمانداران و بخشداران نسبت به شوراها و شهرداری‌ها باید موضع هدایتی، حمایتی و پدرانه باشد و از هرگونه نگاه و برخورد سیاسی اجتناب شود.

captcha