ساخت یک خانه بهداشت روستایی در کرمانشاه توسط یک خیر همدانی
کد خبر: 3679540
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲

ساخت یک خانه بهداشت روستایی در کرمانشاه توسط یک خیر همدانی

گروه اجتماعی: مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان عنوان کرد: يك نیکوکار همدانی هزینه احداث یک باب خانه بهداشت روستایی را در منطقه زلزله زده ثلاث باباجانی کرمانشاه تقبل کرده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان به نقل از روابط عمومی مجمع خیرین سلامت استان، حمید شاکری‌صفت با اشاره به اقدامات صورت گرفته در کمک به حادثه‌دیدگان زلزله کرمانشاه از سوی مجمع خیرین سلامت همدان اظهار کرد: یک نیکوکار همدانی هزینه کامل احداث یک باب خانه بهداشت روستایی را در منطقه زلزله‌زده ثلاث باباجانی کرمانشاه تقبل کرد.
وی با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت همدان قصد دارد دو باب خانه بهداشت روستایی را در مناطق زلزله‌زده سرپل ذهاب احداث کند، گفت: هزینه ساخت هر واحد 110 میلیون تومان است که ساخت یک واحد را یک خیر تقبل کرده است.
مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به اینکه مبالغ دیگری برای ساخت خانه بهداشت دیگر در این منطقه توسط مجمع خیرین سلامت جمع‌آوری شده است، افزود: نیاز به مشارکت داریم که امیدوارم خیرین نیک‌اندیش ما را در این راستا کمک کنند.
شاکری صفت با اشاره به حمایت‌های مجمع خیرین سلامت همدان در کمک به هموطنان زلزله‌زده استان کرمانشاه، عنوان کرد: با برگزاری پویش کمک به بیماران حادثه‌دیده زلزله کرمانشاه، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، صدا و سیمای همدان و با کمک خیرین تجهیزاتی نظیر ویلچر، برانکارد و اسکوپ برای بیماران بیمارستان به مبلغ یکصد میلیون ریال تهیه شد.
وی به راه‌اندازی پویش مردمی «رویش زندگی» توسط مجمع خیرین سلامت برای تهیه کانکس در راستای اسکان هموطنان زلزله‌زده استان کرمانشاه اشاره کرد و یادآور شد: مجمع خیرین سلامت همدان آمادگی دارد با مشارکت مردم شریف همدان در راستای کمک به حادثه دیده‌گان زلزله کرمانشاه قدم‌های موثری بردارد.
وی با بیان اینکه مردم می‌توانند کمک‌های خود را به آدرس همدان، خیابان پاستور کوچه شهید غیرتیان پلاک 6 ساختمان مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان تحویل دهند، افزود:‌ شماره کارت 6037991199528096 مجمع نیز برای دریافت کمک‌ها است.

captcha