رفع مشکل مسیر روستای شهر ازگله به همت قرارگاه سازندگی شهید همدانی
کد خبر: 3678623
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱

رفع مشکل مسیر روستای شهر ازگله به همت قرارگاه سازندگی شهید همدانی

گروه اجتماعی: مدیر فنی، عمرانی و محرومیت زدایی قرارگاه سازندگی شهید همدانی گفت: به همت جهادگران قرارگاه سازندگی شهید همدانی مشکل راه روستای تپه کبود عبدالمحمد که در روند کمک رسانی اختلال ایجاد کرده بود حل شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از همدان، به نقل از روابط عمومی سپاه همدان علی اصغر رحیمی مدیر فنی، عمرانی و محرومیت زدایی قرارگاه سازندگی شهید همدانی اظهار کرد: راه روستای تپه کبود عبدالمحمد که یکی از صعب العبورترین مسیرهای روستایی بود و روند کمک رسانی به این روستا را مختل کرده بود، هموار شد.
وی افزود: در روزهای گذشته که قصد انتقال کانکس مسکونی به روستای تپه کبود عبدالمحمد را داشتیم متاسفانه به دلیل ناهموار بودن مسیر این انتقال میسر نشد.
مدیر فنی، عمرانی و محرومیت زدایی قرارگاه سازندگی شهید همدانی افزود: جهت تسهیل در روند کمک رسانی به مردم زلزله زده روستای تپه کبودعبدالمحمد با همکاری بخشداری و جهادگران قرارگاه سازندگی شهید همدانی و مردم روستا اقدام به هموار نمودن مسیر کردیم.
رحیمی با اشاره به اتمام اسکان موقت در روستای تپه عبدالمحمد کبود عنوان کرد: بعد از رفع مشکل این روستای زلزله زده در شهر ازگله، به همت بچه های جهادی قرارگاه سازندگی شهید همدانی تاکنون 13 کانکس مسکونی به این روستا منتقل شده است.

captcha