قیام امام حسین(ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر بود
کد خبر: 3648491
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۳
انجم‌روز:

قیام امام حسین(ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر بود

گروه اجتماعی: رئیس دادگستری شهرستان جیرفت حرکت امام حسین(ع) را یک حرکت الهی دانست و گفت: قیام امام حسین(ع) ؛ برای اصلاح امور و احیای امر به معروف و نهی از منکر بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، احمدعلی انجم‌روز، رئیس دادگستری شهرستان جیرفت دیروز دوشنبه، 10 مهر در گردهمایی بسیجیان حقوقدان که با حضور رئیس کانون بسیج حقوق دانان استان کرمان و جمعی از مسئولان شهرستانی در محل دادگستری جیرفت برگزار شد، گفت: دفاع مقدس نیز برگرفته از حرکت و قیام  امام حسین(ع) است و تقارن هفته دفاع مقدس با ایام سوگواری امام حسین(ع) مایه برکت برای نظام جمهوری اسلامی است .
وی حرکت امام حسین(ع) را یک حرکت الهی دانست و افزود: الهی بودن انقلاب امام حسین(ع) منجر شده است که پس از گذشت بیش از ۱۴۰۰ سال روز به روز ایام سوگواری آن امام همام پرشکوه تر و تازه تر برگزار شود.
علی انجم‌روز بیان کرد:  امام حسین علیه السلام بر اساس احساس وظیفه برای اصلاح امور و احیای  امر به معروف و نهی از منکر قیام نمودند و در این راه از تمام وجود خود و همسر و فرزندان و اموال خود مایه گذاشتند.
رئیس دادگستری شهرستان جیرفت تصریح کرد :در دوران دفاع مقدس مردم و جوانان ما به ندای علمای اسلام و در راس آنها امام خمینی(ره) لبیک گفتند به در مقابل  حکام  و کشورهای استکباری ایستادگی نمودند و به پیروزی رسیدند
انجم‌روز عنوان کرد: امروز این امنیت و آرامش سیاسی و اجتماعی که در میان این همه ملت‌ها کشور و ملت ایران دارند به یمن و برکت خون شهدا می‌باشد که ما باید قدر دان رشادت‌ها و ایثار گری‌های آنان باشیم .
رئیس دادگستری شهرستان جیرفت در تعریف واژه بسیج اظهارکرد: بسیج یعنی عشق به ارزش‌ها و عشق به مملکت و حضور در تمام عرصه‌ها هست.
وی تأکید کرد: بسیج تمام اقشار جامعه را فراگرفته و این یک سیاست بسیار خوبی بود که نظام آن را به کار گرفت و الان در تمام اقشار جامعه  از جمله پزشکان ،دانشجویان، حقوقدانان، کارگران و غیره ..... بسیج فعال است.
منبع: دادگستری جیرفت
captcha