پیام رئیس جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید
کد خبر: 3645614
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲

پیام رئیس جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

گروه فرهنگی: رئیس جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سال تحصیلی جدید پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، محمد سبحانی، رئیس جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد امروز، دوم مهرماه همزمان با سال تحصیلی جدید پیامی صادر کرد.
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام بر حسین که دلیری و آزادگی از قامت بلندش روئیده و عشق از نامش حرمت یافت.
با سلام و درود بر محمد مصطفی(ص) و با شعار یا حسین، فرا رسیدن سال تحصیلی جدید را گرامی می‌دارم.
 سال تحصیلی 96 ـ 97 را در حالی آغاز می‌کنیم که مزین به نام مبارک سیدسالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) است که با قلم و خون سرخ خویش درس آزادگی و عدالت خواهی را به ما آموخت.
جهاددانشگاهی از زمان ورود به عرصه تعلیم و تعالم عالی بر اساس وظایف ذکر شده در اساسنامه، اهداف این نهاد انقلابی در مسیر ارتقای کیفیت آموزش و توانمندسازی کشور جهت خودکفایی و استقلال علمی و صنعتی گام‌های مؤثری برداشته و موفقیت‌های زیادی کسب کرده است.
این نهاد قریب به 38 سال است در حوزه آموزش عالی و پژوهش و ارائه فرهنگ محمدی و تربیت بیش از ده‌ها هزار دانشجو و همچنین دستاوردهای بسیاری در عرصه تولید دانش و انجام فعالیت‌های پژوهشی داشته است.
اعضای محترم هیئت علمی و جهادگران گرامی بیانات و رهنمودها و همچنین حمایت‌ها و تاکیدات مقام معظم رهبری و شرایط موجود کشور، مسئولان را بیش از پیش متوجه قشر فرهیخته جامعه می‌سازد.
در چنین فضای ارزشمندی از جهادگران جهاددانشگاهی انتظار می‌رود که با تجهیز خود به علم روز و همچنین جدیت و کار و کوشش مضاعف ضمن کمک به حل مشکلات موجود در کشور بر اساس تاکید مقام معظم رهبری به انجام کارهای وزین در حوزه علم و دانش بپردازند.
دانش‌آموزان و دانشجویان عزیز این فرصت ارزشمند بدست آمده دوران تحصیل که همراه با انرژی جوانی است را غنیمت شمرده و با کار و تلاش و تحصیل فردای کشور عزیزمان ایران را هر چه زیباتر رقم بزنید.
تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس را به فال نیک می‌گیرم و همچون شهدای گرانقدر دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم که برای عزت و شرف میهن عزیزمان مردانه ایستادگی و با جان خود امنیت را برای این مرز و بوم آفریدند هم در کسب علم نوین و ارتقای علمی کشور خویش گام بردارید.
جامعه جهاددانشگاهی بویژه دانشجویان و اساتید نیز به تاسی از شهدای والامقام و بزرگوار برای سرفرازی ایران عزیز در عرصه دانش و تداوم مسیر بالندگی علمی و استقلال اقتصادی کشور از پای نخواهند نشست.
در پایان خدا را شاکریم که در سرزمین ایران اسلامی با عزت تمام زندگی کنیم و از خداوند متعال برای همه فعالان عرصه آموزش عالی و پژوهش در نهاد مقدس جهاددانشگاهی، سالی پر از موفقیت و صلابت و سلامتی را آرزومندم.
captcha