پرسش‌های عاشورایی خود را از دکتر سنگری بپرسید
کد خبر: 3643176
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸

پرسش‌های عاشورایی خود را از دکتر سنگری بپرسید

گروه فرهنگی: امکان پرسش و پاسخ عاشورایی زیر نظر دکتر محمدرضا سنگری، پژوهشگر عاشورایی در کانال روز دهم وابسته به مؤسسه فرهنگی-هنری فرهنگ عاشورای دزفول فراهم شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، امکان پرسش و پاسخ عاشورایی در کانال روز دهم وابسته به مؤسسه فرهنگی ـ هنری فرهنگ عاشورای دزفول راه‌اندازی شد.

این مؤسسه فرهنگی-هنری از سال گذشته زیر نظر دکتر محمدرضا سنگری پژوهشگر عاشورایی به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و پاسخگویی به پرسش‌های عموم مردم درباره حادثه عاشورا و موضوعات پیرامون آن این امکان را در کانال روز دهم (roozedahom@) به وجود آورده است.

نحوه ارسال پرسش و دریافت پاسخ به این نحو است که اعضای کانال می‌توانند از طریق نام کاربری roozedahom_pasokhgoo@ پرسش‌های خود را ارسال کنند.

چنان که این پرسش پیشتر توسط استاد سنگری یا موسسه پاسخ داده شده باشد، لینک پاسخ برای شما ارسال خواهد شد و در غیر این صورت در طول دهه محرم، پاسخ صوتی استاد، در زمان مقتضی در کانال ارسال خواهد شد.

فرصت استفاده از پاسخگویی صوتی استاد، فقط برای ایام دهه محرم فراهم شده است و علاقه مندان از هم اکنون می توانند پرسش های خود را ارسال کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند با عضویت در کانال روز دهم نسبت به بررسی تکراری نبودن پرسش خود اطمینان حاصل کنند.

یادآور می‌شود، مؤسسه فرهنگی ـ هنری عاشورا زیر نظر محمدرضا سنگری عاشوراپژوه کشورمان از سال ۸۴ به صورت تخصصی در زمینه فرهنگ عاشورا و معرفی شخصیت‌های عاشورایی آغاز به فعالیت کرد. این مؤسسه در واحدهای کتابخانه، پژوهش، سمعی، بصری، ادبیات، و کودک  فعالیت‌های گسترده‌ای را تاکنون انجام داده است.

علاقه‌مندان جهت آشنایی با این مؤسسه فرهنگی- هنری می‌توانند به نشانی مؤسسه http://www.roozedahom.com/ مراجعه کنند.
captcha